شناسهٔ خبر: 4030 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مهرآبادی در حاشیه افتتاح واحدهای مسکن مهر اصفهان:

زمان مراحل دوم و سوم واگذاری واحدهای مسکن مهر در کشور / افتتاح ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال

احمد مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با بیان این‌که در دهه فجر ۲۲ هزار و ۱۲ واحد مسکن مهر در استان اصفهان و شهر جدید پرند افتتاح شد، گفت: پیش‌بینی کردیم تا پایان سال در کل کشور ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، احمد اصغری مهرآبادی امروز چهارشنبه ۱۵ بهمن همزمان با سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان اصفهان و در حاشیه مراسم افتتاح پروژه ۶۴ واحدی نجف‌آباد در جمع خبرنگاران به جزئیات افتتاح این پروژه‌ها اشاره کرد و گفت: همزمان با سفر هیئت دولت به استان اصفهان تعداد ۱۲ هزار و ۱۲ واحد مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر، شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر، شهرهای جدید و بافت فرسوده استان اصفهان به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان این‌که همزمان با افتتاح این پروژه‌ها بالغ بر ۱۰ هزار واحد در شهر جدید پرند نیز افتتاح شد گفت: این واحدهای مسکونی در شهر پرند و استان اصفهان در مجموع ۲۲ هزار و ۱۲ واحد هستند که با اعتباری بالغ بر هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده‌اند.

مهرآبادی به یکی از تاکیدات دولت در زمینه مسکن مهر اشاره کرد و افزود: دولت تاکید کرده هر چه سریعتر ساخت پروژه‌های مسکن مهر به اتمام برسد، بر این اساس تا پایان سال ۹۴ ، ۹۰ درصد و ۱۰ درصد باقیمانده ساخت پروژه‌های مسکن مهر در سال ۹۵ به اتمام می‌رسد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با بیان این‌که پیش‌بینی کردیم تا پایان سال در کل کشور ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر به بهره‌برداری برسد، گفت: در روزهای گذشته از دهه فجر ۵۰ هزار واحد مسکن مهر به بهره‌برداری رسید و ۱۵۰ هزار واحد باقیمانده نیز تا پایان سال افتتاح می‌شود.

وی درباره زمان مرحله دوم افتتاح پروژه های مسکن مهر اظهار کرد: از اردیبهشت ۹۴ تا آغاز ماه رمضان مرحله دوم افتتاح پروژه‌ها و از آغاز هفته دولت سال آینده مرحله سوم پروژه‌های مسکن مهر افتتاح خواهد شد./

نظر شما