شناسهٔ خبر: 40593 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

قائم مقام راه آهن در جلسه شورای مدیران تاکید کرد:

جریان مناسب اطلاعات بین ستاد، نواحی و كمیسیون عالی سوانح تقویت شود/ توسعه خطوط فرعی در صدر برنامه‌های سال جاری قرار گیرد

احمد خدایی عضو هیئت مدیره شرکت راه‌آهن تاکید کرد: به منظور رفع برخی مشكلات ریلی بایستی جریان مناسب اطلاعات بین ستاد و نواحی تقویت و كمیسیون عالی سوانح بیش از گذشته موضوع ایمنی را سرلوحه اقدامات خود قرار دهد. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت راه‌آهن احمد خدایی قائم مقام راه آهن در سومین جلسه شورای هماهنگی مدیران راه آهن گفت: طبق برنامه ریزی های به عمل آمده همه فعالیت ها در راستای اهداف ریلی پیش می رود. 

وی افزود: خوشبختانه تمامی نواحی در راستای اهداف راه آهن حركت كرده و به موفقیت های مهمی دست یافته اند و به نظر می رسد بخش ستادی راه آهن نیز همسو و هم جهت با اهداف حركت كرده و برنامه های مدونی را برای پیشرفت و توسعه اجرا كند. 

قائم مقام راه آهن اظهار داشت: به منظور رفع برخی مشكلات ریلی بایستی جریان مناسب اطلاعات بین ستاد و نواحی تقویت و كمیسیون عالی سوانح بیش از گذشته موضوع ایمنی را سرلوحه اقدامات خود قرار دهد. 

خدایی اضافه كرد: در حوزه فنی و زیر بنایی، پروژه های توسعه ای در اولویت اجرا و تكمیل قرار گیرد. 

وی بیان داشت: از اولویت های اصلی راه آهن حمل بار و افزایش سهم بار در كشور است. بنابراین تكمیل پروژه های توسعه ای كه بتواند به این امر كمك كند بسیار مهم و از شاخص های اصلی به شمار می رود. 

وی به توسعه خطوط فرعی در بخش ریلی اشاره كرد و گفت: چنانچه بتوان بارهای بیشتری را از طریق خطوط فرعی جابجا كرد، به منابع بار بیشتری دسترسی خواهیم یافت. 

خدایی تصریح كرد: بنابراین پیگیری و شناسایی نقاط خوش بار از جمله وظایف اصلی مدیران راه آهن به شمار می رود. 

قائم مقام راه آهن تاكید كرد: در سال جاری توسعه خطوط فرعی در جهت ایجاد منابع جدید برای حمل بار و تشكیل كمیته ای‌برای آن در صدر برنامه ها قرار گیرد. 

وی در پایان به افزایش میزان ترانزیت بار در بخش ریلی اشاره كرد و گفت: به هر میزان بار ترانزیت در كشور جابجا شود، گام‌ها برای حضور گسترده در منطقه و بازار رقابتی توسعه می یابد.
 

نظر شما