شناسهٔ خبر: 4060 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

آخرین وضعیت پیش‌فروش بلیت‌ قطارهای نوروزی؛

ظرفیت پذیرش مسافر نوروزی در اغلب مسیرها وجود دارد/ پیش‌فروش ۴۰۰هزار بلیت در ۱۰ روز / سال قبل؛ ۶۰۰ هزار بلیت در یک روز

قطار مسافری معاون مسافری شرکت راه‌آهن با بیان اینکه در ۱۰ روز نخست پیش‌فروش نوروزی چهارصد هزار بلیت قطار فروخته شد، گفت: همچنان در خیلی از مسیرهای ریلی کشور ظرفیت مسافری وجود دارد و تنها در یک مسیر برای روز ۲۸ اسفندماه ظرفیت تکمیل است.

سیدمحمد راشدی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: در ۱۰ روز نخست پیش‌فروش نوروزی حدود چهارصدهزار بلیت قطار فروخته شده است این در حالی است که در سال‌های گذشته در نخستین روز پیش‌فروش حدود ۶۰۰ هزار بلیت به فروش می‌رسید. اکنون تنها مسیر مشهد برای روز ۲۸ اسفندماه ظرفیت ریلی ندارد.

معاون مسافری شرکت راه‌آهن ادامه داد: در پیش‌فروش بلیت نوروز ۹۴ مردم مانند سال‌های قبل برای خرید بلیت قطار اقدام نکردند با آرامش و برنامه بلیت مقاصد مورد نظر خود را خریداری کردند. البته ما نیز از این نحوه خرید رضایتمندی بیشتری داریم زیرا در سال‌های گذشته شاهد صف‌های طولانی مردم در مقابل آژانس‌های مسافرتی بودیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بر اساس تجارب سال‌های گذشته تا شروع تعطیلات نوروزی همه بلیت‌های نوروزی فروخته می‌شوند؟ توضیح داد: این موضوع اصلا قابل پیش‌بینی نیست، شاید امسال وضعیت اقتصادی مردم مناسب نباشد و آنان نتوانند در ایام نوروزی به شهرهای دیگر سفر کنند.

وی یادآور شد: ما هیچ اصراری نداریم مردم در روزهای پیش‌فروش بلیت قطار مقاصد مورد نظر خود را تهیه کنند، مردم باید در آرامش و با برنامه بلیت خود را خریداری کنند./

نظر شما