شناسهٔ خبر: 40603 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری استان تاکید کرد:

برنامه‌ریزی برای بهسازی جاده‌های غیرشریانی اردبیل

علی رحمتی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اردبیل گفت: انجام بهسازی و روکش آسفالت جاده‌های غیرشریانی استان ازجمله مرنی به یونجالو از اولویت برنامه‌های این اداره‌کل است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و‌‌نقل جاده‌ای اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان که به همراه نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از مسیرهای حور، ترپاقلو، مرنی و یونجالو بازدید می‌کرد، از تمام فرمانداران شهرستان‌های استان خواست با توجه به اینکه در فصل تخصیص بودجه هستیم با اختصاص به موقع اعتبارات نگهداری مستمر راه‌ها به اداره‌کل راهداری  استان دراجرای بهسازی و روکش آسفالت جاده‌های غیر شریانی کمک کنند.  

رحمتی گفت: وضعیت جاده‌های مرنی به یونجالو بسیار نامطلوب است و قرار است آسفالت قدیمی جاده را برداریم و با زیرسازی مناسب آن‌ را ایمن‌تر کنیم.

وی افزود: از محل تملک سرمایه استانی، فرمانداری شهرستان نمین برای اجرای این پروژه که مطالبه اهالی این مناطق است، مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص داده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه ما به صورت امانی این پروژه را اجرا می‌کنیم و به‌زودی عملیات آسفالت‌ریزی مسیر شروع می‌شود، اظهار امیدواری کرد که عملیات بهسازی جاده مرنی به یونجالو تا قبل از مهرماه به اتمام برسد.

رحمتی تصریح کرد: به زودی برای نقاط حادثه‌ساز موجود در جاده حور عملیات حذف چند پیچ، تعریض دهانه پل و سایر اقدامات ایمن‌سازی ، روکش آسفالت و لکه‌گیری انجام خواهد شد.

نظر شما