شناسهٔ خبر: 40648 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان:

ساخت دو دستگاه پل در محور مهر – گله‌دار – دارالمیزان با جدیت در حال پیگیری است

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از پل‌های در حال ساخت در محور مهر – گله‌دار – دارالمیزان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، محمدرضا باقری فرد مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از پل‌های در حال ساخت در محور مهر – گله‌دار – دارالمیزان بازدید کرد.

باقری فرد با اشاره بر روند اقدامات صورت گرفته در این پروژه گفت: آنچه در ساخت پل مهم است اثربخشی پل در پیشبرد اهداف و ایجاد تسهیل در تردد امکانات و ... است. با یک دید تحلیلگرانه می‌توان چنین ارزیابی کرد که عموماً ساخت پل در جاده‌ها می‌تواند به عنوان یک نقطهٔ استراتژیک در بحث تردد مطرح و تأثیرات بسزای خود را به خوبی برای تکمیل یک فرایند نمایش دهد.

وی در ادامه تصریح کرد: ساخت دو دستگاه پل با دو دهانهٔ ۴۰ متری و دو دهانهٔ ۵۰ متری در کیلومترهای ۱۹ و ۳۶ در حدفاصل گله‌دار تا دارالمیزان با عرشه‌های فلزی با جدیت در حال پیگیری است و برای تحقق این نیاز مهم منطقه تلاش‌های مستمری صورت گرفته و اقدامات تکمیلی آن در حال انجام است.

باقری فرد با بیان اینکه طول این محور ۶۸ کیلومتر است، افزود: عملیات راهسازی به طول ۵ کیلومتر برای اتصال این دو پل از سوی پیمانکار مربوطه به صورت همزمان در حال انجام است و نیز یک دستگاه آب‌نمای کنارگذر در کیلومتر ۳۶ نیز نقش سرویس‌دهندهٔ بارهای ترافیکی بیش از ۴۵ تن در کنار این پل را پوشش خواهد داد.

نظر شما