شناسهٔ خبر: 40653 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

احداث پل در جاده‌های استراتژیک لارستان

محمد رضا باقری فرد مدیرکل راه وشهرسازی لارستان گفت: ساخت دو دستگاه پل با دو دهانه ی ۴۰ متری و دو دهانه ی ۵۰ متری در کیلومتر های ۱۹ و ۳۶ در حدفاصل گله دار تا دارالمیزان با عرشه های فلزی با جدیت در حال پیگیری است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان، محمدرضا باقری فرد مدیرکل راه وشهرسازی لارستان از پل های در حال ساخت در محور مهر – گله دار – دارالمیزان بازدید کرد.

باقری فرد با اشاره بر روند اقدامات صورت گرفته در این پروژه اظهار داشت:  آنچه در ساخت پل مهم است اثربخشی پل در پیشبرد اهداف و ایجاد تسهیل در تردد امکانات و ... است که با یک دید تحلیل گرانه می توان چنین ارزیابی کرد که عموماً ساخت پل در جاده ها می تواند به عنوان یک نقطه ی استراتژیک در بحث تردد مطرح و تأثیرات بسزای خود را به خوبی برای تکمیل یک فرایند نمایش دهد.

وی در ادامه تصریح کرد : ساخت دو دستگاه پل با دو دهانه ی ۴۰ متری و دو دهانه ی ۵۰ متری در کیلومتر های ۱۹ و ۳۶ در حدفاصل گله دار تا دارالمیزان با عرشه های فلزی با جدیت در حال پیگیری است و برای تحقق این نیاز مهم منطقه تلاش‌های مستمری صورت گرفته و اقدامات تکمیلی آن در حال انجام می باشد.

باقری فرد با بیان اینکه  طول این محور ۶۸ کیلومتر می باشد، افزود:  عملیات راهسازی به طول ۵ کیلومتر برای اتصال این دو پل از سوی پیمانکار مربوطه به صورت همزمان در حال انجام است و نیز یک دستگاه آبنمای کنار گذر در کیلومتر ۳۶ نیز نقش سرویس دهنده ی بارهای ترافیکی بیش از ۴۵ تن در کنار این پل را پوشش خواهد داد.

نظر شما