شناسهٔ خبر: 40654 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان خبر داد:

بهسازی راه‌های روستایی شهرستان سروآباد در کردستان

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان گفت: با اجرای پروژه‌های متعدد بهسازی و آسفالت، راه‌های روستایی شهرستان سروآباد در مسیر توسعه قرار گرفته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کردستان، شهرام ملکی گفت: هم‌اکنون هفت پروژه فعال بهسازی راه روستایی در شهرستان سروآباد در حال اجرا است.

وی ادامه داد: با اجرای کامل و اتمام این پروژه‌ها بالغ بر ۵۷۰۰ خانواده روستاهای نسنار، چشمیدر، آریان، هرسین، بیساران، بهرام‌آباد، بندول، گلاته، ذکریان، اورامان، نوین، تخان، انجمنه، سپیدار، هزارخانی، رووار، ژریژه و ماضی بن با بیش از ۲۲ هزار نفر جمعیت از راه مناسب بهره‌مند خواهند شد.

ملکی عنوان کرد: رفع محرومیت در برخورداری از راه بهسازی شده و رسیدن به میانگین کشوری از جمله  اولویت‌های اداره کل راه و شهرسازی کردستان است که در همین راستا و در طول  یک سال گذشته کارهای خوبی با حمایت استاندار محترم و مدیران استانی، شامل راه‌های بین‌شهری و راه‌های روستایی آغاز شده که امیدواریم با توجه ویژه‌ای که دولت محترم به این مهم دارد، بتوانیم گام‌های اساسی برداشته و زمینه بهره‌مندی بیش از پیش مردم شریف استان را فراهم کنیم.

وی افزود: پروژه‌هایی که در شهرستان سروآباد از آن‌ها نام برده شد به تناسب از پیشرفت‌های نسبتاٌ خوبی برخوردارند که با تأمین به موقع منابع مالی لازم امیدواریم در آینده نه چندان دور شاهد بهره‌برداری از آن‌ها باشیم.

نظر شما