شناسهٔ خبر: 40661 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در استان اصفهان انجام شد:

اختصاص ۷۵ میلیارد ریال در قالب اسناد خزانه اسلامی جهت رفع مشکلات ندامتگاه کاشان

بازدید ندامتگاه کاشان با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی از سال ۸۸ عملیات احداث آن آغاز شد که اکنون با تخصیص ۲۰ میلیارد ریال اعتبار استانی و ۷۵ میلیارد ریال اسناد خزانه به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، نشستی به منظور بررسی مشکلات ندامتگاه شهرستان کاشان با حضور حجت اله غلامی مدیرکل راه و شهرسازی استان، فرماندار ویژه کاشان و مدیران و مسئولان مرتبط برگزار شد.

این ندامتگاه که از سال ۸۸ تاکنون در حال احداث است با بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی با مسائل و مشکلاتی از قبیل تأمین آب، برق، گاز، مخابرات و مسائل تأسیساتی روبه‌رو است که با توجه به اهمیت بسیار بالا توجه ویژه‌ای را به این موضوع می‌طلبد تا تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

حجت اله غلامی مدیرکل راه و شهرسازی استان در این نشست گفت: با توجه به درصد بالای پیشرفت  این پروژه در شهرستان تا چند ماه آینده می‌توان نسبت به تحویل موقت این پروژه اقدام کرد.

وی در ادامه عنوان کرد: مشکل مطالبات پیمانکاران را می‌توان با تخصیص اسناد خزانه اسلامی مرتفع کرد که در این راستا ۷۵ میلیارد ریال از بودجه سال ۹۵ در این قالب به پیمانکار ارائه خواهد شد.

غلامی افزود: با تخصیص ۲۰ میلیارد ریال به این پروژه از طریق اعتبارات استانی نیز موضوع تأمین آب، برق، این پروژه مرتفع و تلاش می‌شود تا با همکاری سازمان راهداری نیز جاده دسترسی به این پروژه احداث گردد و سایر نواقص با پیگیری‌های بیشتر برطرف شود.

گفتنی است این نشست در محل پروژه و با حضور کلیه مدیران مسئول انجام شد که هرکدام در خصوص نحوه خدمات‌رسانی و امور زیربنایی نظرات خود را ارائه نمودند.

نظر شما