شناسهٔ خبر: 40672 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی مطرح کرد:

لزوم ترویج روش‌های صحیح و دقیق اطلاع‌رسانی

جلسه مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی، تعامل سازنده با رسانه‌ها را از رموز موفقیت سازمان‌ها دانست و بر نمایش تصویر واقعی از عملکرد و فعالیت‌ها تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌غربی، ابراهیم مبارک قدم در دیدار و بازدید از خانه مطبوعات استان گفت: شفاف‌سازی عملکرد و دستاورهای دستگاه‌های اجرایی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم است که رسانه‌ها در این عرصه نقش‌آفرین هستند.

وی به تمرکزگرایی فعالیت‌های اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی اشاره کرد و خواستار حرفه گرایی و ترویج روش‌های صحیح و دقیق اطلاع‌رسانی شد.

مبارک قدم با بیان اینکه مردم بهترین قاضی در ارزیابی عملکرد و فعالیت‌های تلاشگران عرصه خدمت هستند، تصریح کرد: فعالان عرصه اطلاع‌رسانی باید پرهیز از تشویش اذهان عمومی و برخوردهای جناحی را به عنوان چارچوب‌های اصلی فعالیت‌های رسانه‌ای رعایت کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی بر انتقال صحیح و دقیق نقاط قوت و ضعف سازمان‌ها از سوی رسانه‌ها تأکید کرد و افزود: لازم است خواست‌ها و انتظارات مردم به خوبی منتقل شود تا دستگاه‌های اجرایی در جهت اصلاح امور حرکت کنند.

مبارک قدم، تعامل سازنده با رسانه‌ها و پذیرش نقد منصفانه را از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریتی خود برشمرد.

در این دیدار هیئت‌مدیره خانه مطبوعات استان ضمن تبریک انتصاب شایسته مدیرکل راه و شهرسازی استان به معرفی ظرفیت و پتانسیل‌های این تشکل پرداختند.

نظر شما