شناسهٔ خبر: 40774 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سفر یک روزه به استان یزد صورت گرفت:

حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در اداره‌کل راه و شهرسازی استان یزد

دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی در سفر یک روزه به اتفاق هیات همراه از اداره کل راه و شهرسازی بازدید و مشکلات این اداره کل را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان یزد، سیدسعید سیدعلایی معاون وزیر راه و شهرسازی که به اتفاق عسکری رئیس مرکز نوسازی و توسعه منابع انسانی و همچنین حیدری معاون ذیحساب وزارت راه و شهرسازی به یزد آمده بود، ضمن بازدید از ساختمان‌های این اداره کل با حضور در محل کار کارکنان ضمن بررسی کیفیت فضاهای اداری به درد دل کارکنان نیز گوش فرا داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی در ادامه این سفر با حضور در استانداری با استاندار یزد دیدار و گفتگو کرد و در ادامه برنامه‌های این سفر، نشست صمیمی با مدیران و روسای ادارات ستادی و شهرستانی داشت.

در ابتدای این جلسه دوستانه، سید علایی ضمن عرض تبریک به خاطر ثبت جهانی شهر یزد، اظهار امیدواری کرد که به خاطر این اقدام مهم در آینده انشالله شاهد رونق اقتصادی و افزایش اشتغال در این استان باشیم.

وی با طرح موضوعات مختلف در حوزه نیروی انسانی به ساختار جدید سازمانی ادارات کل راه و شهرسازی‌ها اشاره کرد و افزود: این ساختار جدید موجب تقویت تشکیلات سازمانی خواهد شد و با جذب نیروی متخصص، توانمند و مرتبط، شاهد پیشرفت  و ارتقاء ادارات استانی خواهیم بود.

توجه به رفاه کارکنان و پیگیری ترمیم میزان دریافتی‌های آنان، وضعیت نیروهای قراردادی و تبدیل وضع آن‌ها و همچنین تغییر وضعیت نیروهای پیمانی به رسمی آزمایشی، از جمله موارد دیگری بود که در این نشست صمیمی مورد تأکید قرار گرفت.

نظر شما