شناسهٔ خبر: 4082 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

معاون مسافری شرکت رجاء خبر داد:

افزایش ظرفیت ۲۰ درصدی مسافری رجاء در ۲۲ بهمن/ قطار لوکس رجاء قبل از نوروز وارد شبکه ریلی می‌شود

قطار پنج‌ ستاره عقاب طلایی به تهران رسید معاون مسافری شرکت رجاء با اشاره به فرارسیدن ۲۲ بهمن ماه و افزایش تقاضا برای سفر با قطار گفت: ظرفیت قطارهای مسافری را برای تعطیلات ۲۲ بهمن‌ ماه با ساماندهی و قطار فوق‌العاده ۲۰ درصد افزایش دادیم.

عبادالله فروزش در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: با توجه به فرارسیدن ۲۲ بهمن قطارهای شرکت مسافری رجاء را ساماندهی می‌کنیم. ساماندهی قطارها با اضافه کردن واگن‌های مسافری به قطارهایی که ظرفیت داشته باشند، انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه روزانه ۲۲ رام قطار مسافری در محور تهران – مشهد سیر و حرکت دارند، ادامه داد: برای این ایام به محور تهران – مشهد یک رام قطار مسافری اضافه خواهیم کرد که با این اقدامات ظرفیت ریلی رجاء در ۲۲ بهمن حدود ۲۰ درصد افزایش می‌یابد.

معاون مسافری شرکت رجاء یادآور شد: رجاء برای نوروز یک رام قطار مسافری لوکس اضافه خواهد کرد. این قطار ساخته شرکت پلور سبز است و به تازگی به رجاء تحویل داده شده است. ظرفیت این قطار در پیش‌فروش نوروزی اعلام نشده اما برای نوروز وارد خطوط ریلی کشور می‌شود. همچنین هنوز نامی برای این قطار تعیین نکرده‌ایم./

نظر شما