شناسهٔ خبر: 40952 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان لاهیجان خبر داد:

اتمام عملیات آسفالت دو پروژه راه روستایی در لاهیجان

آسفالت رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان لاهیجان از اتمام عملیات آسفالت راه روستایی بیجاربنه لفمجان و راه روستایی جوپیش به لاحشر شهرستان لاهیجان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان، کامبیز نظری فر رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان لاهیجان گفت: در راستای رسیدگی به مناطق محروم و بهره‌مندی روستاییان عزیز از راه آسفالته و مناسب، عملیات آسفالت راه روستایی بیجاربنه لفمجان شهرستان لاهیجان به طول ۲۴۰۰ متر و با هزینه‌ای بالغ بر ۳۷۶ میلیون تومان به اتمام رسید.

وی در پایان از اتمام عملیات آسفالت راه روستایی جوپیش به لاحشر به طول ۵۵۰ متر با هزینه‌ای بالغ بر ۸۸ میلیون تومان خبر داد و گفت: با اجرای این دو پروژه ۲۰۰ خانوار از راه آسفالته مناسب بهره‌مند شدند.

همچنین احمد ریاضت بخش رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شفت از آغاز عملیات پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی ملل آب بخش احمدسرگوراب شهرستان شفت به طول ۱۳۵۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: در صورت مساعد بودن شرایط جوی عملیات اجرای این پروژه تا پایان هفته به اتمام می‌رسد.

نظر شما