شناسهٔ خبر: 40979 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

فرزانه شرفبافی سرپرست جديد هما:

هما با حفظ حقوق شهروندی به مناطق کم‌برخوردار توجه می‌کند/ برنامه راهبردی هما در دست تدوین است/ به دنبال گسترش شبکه پروازهای بین‌المللی هما هستیم

فرزانه شرفبافی سرپرست جديد ایران ایر در مراسم معارفه خود از تدوین برنامه راهبردی هما با هدف حل مشکلات ساختاری این شرکت خبر داد و گفت: مردم ایران حق دارند از پروازهای ایمن، اقتصادی و باکیفیت و به موقع بهره‌مند شوند این حق مردم و وظیفه ما است. هما باید با حفظ حقوق شهروندی به مناطق کم‌برخوردار توجه کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی فرزانه شرفبافی سرپرست جدید ایران ایر در مراسم معارفه خود گفت: به وزیر خردمند و نمایندگان مجلس و مدیران صنعت هوانوردي که در این جلسه هستند خوش آمد می‌گویم و از اعتماد دولت محترم تدبیر و امید و حسن توجه و اعتقاد راسخ آقای آخوندی سپاسگزاری می‌کنم.

سرپرست جدید ایران ایر گفت: امیدوارم پاسخی شایسته به این اعتماد دهم و خداوند را شاکرم که در سایه اقدامات تاریخی دولت تدبیر و امید تحولی بزرگ در شرکت رخ داد و هواپیماهای برجامی در آسمان کشور بال گشودند. ضمن اینکه از هوشمندی، پشتکار و جسارت مجموعه تحت مدیریت وزارت راه و شهرسازی سپاسگزارم.

وی ادامه داد: فرصت‌های نوسازی ناوگان، فرصت‌های بازسازی ساختاری هما را فراهم کرد تا هما به جایگاه شایسته‌تری برسد؛ حایگاهی که همگان به آن افتخار کنند. شرایط موجود در هما می‌طلبد که توانمندی خود را ارتفا دهیم تا بتوانیم بهترین بهره‌وری را از ناوگان موجود در هما داشته باشیم.

وی به اظهارات فخریه کاشان در خصوص تعهد به پرداخت هزینه‌ها از سوی ایران‌ایر اشاره و گفت: تعهد کرده‌ایم که بتوانیم این پروازها را به درستی و با کیفیت بالا ارائه دهیم. عهد خود را با ملت ایران تجدید و از هر فرصتی برای خدمت به ملت استفاده کنیم.

شرفبافی با اشاره به وضعیت مالی و کاری همکاران خود در هما گفت: امروز بشارت می‌دهم که آغاز سازندگی و بهبود مستمر هما است. بر این باورم با برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح منابع مالی و انسانی و همکاری شایستگان صنعت، همایی بهتر می‌توان ساخت و انتظار به حق مردم را می‌توان برآورده ساخت.

وی گفت: مردم ایران حق دارند از پروازهای ایمن اقتصادی و با کیفیت و به موقع بهره‌مند شوند این حق مردم و وظیفه ما است. هما باید با حفظ حقوق شهروندی به مناطق کم‌برخوردار توجه کند. وظیفه اجتماعی خود را در مقابل مردم ادا و با جذب تکنولوژی‌های نوین خدمتی در کلاس جهانی در شان و شخصیت ایران ارائه کند.

سرپرست ایران‌ایر ادامه داد: همکاران من و همدلان صنعت سرمایه‌های افتخارآفرین این مرزو بوم هستید که در شرایط دشوار از خود فداکاری داشتند. آقای پرورش شرایط سخت را گفتند آفرین بر ایشان و شما هماییان که از پس این سختی‌ها برآمدید.

شرفبافی ادامه داد: امروز هم شرایط دشوار است اما ما می‌توانیم با یکدیگر همکاری کنیم و همایی بهتر بسازیم، بندهای شش‌گانه‌ای در حکم وزیر برای اینجانب آمده است و خط مشی را برای همگان در حمل و نقل هوایی تبیین کرده‌اند.

وی گفت: برنامه راهبردی هما در شرف تدوین است و بازسازی ساختاری همه جانبه، اصلاح سیستم مدیریت ایمنی و کیفیت و افزایش سطح کیفی خدمات از برنامه های این شرکت است.

وی آموزش منابع انسانی و استقرار نظام مدیریت عملکرد برای حقوق و دستمزد کارکنان را از دیگر محورهای برنامه خود در این شرکت اعلام کرد.

شرفبافی ادامه داد: بهبود روش‌های بازرگانی و بازاریابی نیز از دیگر برنامه‌های این شرکت است که باید با جدیت به آن پرداخته شود.

سرپرست جدید شرکت هواپیمایی هما به گسترش شبکه پروازی این شرکت نیز اشاره کرد و گفت: در فضای جدید و تعاملات بین‌المللی در پی افزایش شبکه پروازی هما هستیم.

وی افزود: ارتقا فرهنگ سازمانی شرکت هما نیز با جدید در این شرکت دنبال می‌شود.

نظر شما