شناسهٔ خبر: 41028 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در دومین جلسه کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی آذربایجان‌غربی صورت گرفت:

موافقت با ۱۵ مورد صدور مجوز احداث بنا و تأسیسات در خارج از محدوده شهری آذربایجان‌غربی

جلسه در دومین جلسه کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی آذربایجان‌غربی با صدور ۱۵ مورد درخواست مجوز احداث بنا و تأسیسات در خارج از محدوده شهری آذربایجان‌غربی موافقت شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌غربی، در دومین جلسه کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان در سال جاری، ۱۵ مورد درخواست صدور مجوز احداث بنا و تأسیسات مطرح و با صدور مجوز تمامی موارد درخواست‌های احداث بنا و تأسیسات در خارج از محدوده شهری موافقت شد.

تصمیم‌گیری در مورد درخواست تعیین کاربری و صدور مجوز احداث بنا و تأسیسات طرح اردوگاه فرهنگی و آموزشی در شهرستان ارومیه، درخواست صدور مجوز احداث بنا و تأسیسات طرح تولید انواع مبلمان در قره ضیاءالدین، درخواست صدور مجوز و احداث طرح خرده‌فروشی ماشین‌آلات و موتورهای کشاورزی، درخواست صدور مجوز طرح تولید زغال از ضایعات منابع سلولزی و دیگر واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی در خارج از محدوده شهری مناطق مختلف استان از جمله موارد بود.

همچنین این جلسه با حضور معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی، مدیرکل راه و شهرسازی استان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.

نظر شما