شناسهٔ خبر: 41106 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسط اداره‌کل راه و شهرسازی استان همدان بدست آمد:

کسب رتبه برتر اداره‌کل راه و شهرسازی استان همدان در اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی

فرهاد فرزانه مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: اداره کل راه و شهرسازی همدان در اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی رتبه برتر را به دست آورد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، بر این اساس محمدناصر نیکبخت استاندار و رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی استان همدان با اهدای لوحی از تلاش‌های مدیریت و کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان همدان تقدیر کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان در این رابطه بیان کرد: هدف از اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی تأکید اساسی و مهم بر منویات مقام معظم رهبری در این خصوص است.

فرهاد فرزانه گفت: چشم‌انداز این طرح، تطبیق فرآیندهای قابل اتخاذ در اقتصاد مقاومتی (تئوری تا عمل) با معاونت‌ها و واحدهای اجرایی موجود در سطح اداره و جنبه عملیاتی بخشیدن به اقتصاد مقاومتی در ورای اقدامات و وظایف ذاتی موجود در معاونت‌ها اتخاذ فرایند استراتژیک در طرح و برنامه اقتصاد مقاومتی اداره کل راه و شهرسازی استان بوده است.

وی ادامه داد: صرفه‌جویی در هزینه‌های موجود، اهتمام ورزیدن به اجرایی شدن اهداف طی برنامه‌های زمان‌بندی شده و تأکید به تولید ملی (بدل کردن تمام محدودیت‌ها به فرصت‌ها) از مهم‌ترین شاخص‌های موجود در کسب این رتبه بوده است.

فرزانه در رابطه با برنامه‌های اجرایی این اداره در راستای اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: واقع‌بینی در روند پیشرفت پروژه‌ها و دوری از اهداف دست‌نیافتنی، انطباق برنامه‌ها و اهداف اجرایی در خصوص اقتصاد مقاومتی با واقعیات و داشته‌های موجود و عدم آرمان‌گرایی مطلق، تأکید بر نظام گزارش دهی و گزارش‌گیری سازمانی برای میزان پیشرفت پروژه‌ها از جمله این برنامه‌ها بوده است.

وی افزود: کمی‌گرایی در پروژه‌های تعریف شده و قابل‌اجرا در خصوص ارزیابی میزان پیشرفت با تأکید بر خطی مشی‌های از پیش تعیین شده و تشکیل کارگروه‌های فرعی و انجام اقدامات مقتضی توسط این کارگروه‌ها به صورت دوره‌ای با تأکید بر هماهنگی و یکپارچه‌سازی و همچنین پیگیری و تشکیل مستمر جلسات کارگروه‌ها توسط مدیران کارگروه‌ها از دیگر برنامه‌های اجرایی این اداره بوده است.

نظر شما