شناسهٔ خبر: 4113 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

راه و شهرسازی مازندران در دهه فجر ؛

تکمیل حفاری تونلی ۶۲۰ متری در محور فیروزکوه- قائمشهر/ افتتاح ۱۵۶ پروژه راهداری٬ فنی و اجرایی و راه روستایی در مازندران

حیدر نوروزی مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران از افتتاح ۱۵۶ پروژه راه و فنی و اجرایی با اعتبار هزینه شده ۷۳۰ میلیارد ریال در این استان خبر داد و گفت:‌ ۱۰ هزار و ۱۲۹ واحد مسکن مهر نیز چندی پیش با حضور مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در این استان مورد بهره برداری قرار گرفت.

حیدر نوروزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به افتتاح ۱۵۶ پروژه راهداری٬ فنی و اجرایی و راه روستایی به مناسبت دهه فجر در استان مازندران گفت: این پروژه‌ها با اعتبار ۷۳۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه ۱۰ هزار و ۱۲۹ واحد مسکن مهر نیز چندی پیش با حضور مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در استان مازندران افتتاح شد افزود: امروز نیز با حضور حسین میرشفیع معاون راه‌روستایی و سرپرست معاونت تلفیق بودجه٬ حقوقی و امور مجلس وزیر راه و شهرسازی ۲۵۰ کیلومتر راه روستایی در اقصی  نقاط استان مازندران به بهره‌برداری رسید٬ البته مراسم نمادین این بهره‌برداری در ۴ شهر عباس‌آباد٬ نوشهر٬ ساری و بابل برگزار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران اظهار کرد: نکته حائز اهمیت آن است که از ۲۵۰ کیلومتر راه روستایی افتتاح شده ۲۱۰ کیلومتر با مشارکت مردم و خیرین و فقط ۴۰ کیلومتر با اعتبارات دولتی احداث شد بنابراین می توان گفت مازندران رکوردار ساخت راه روستایی با مشارکت مردم است.

نوروزی به تکمیل عملیات حفاری تونلی ۶۲۰ متری در محور فیروزکوه-سوادکوه- قائمشهر در روز جمعه ۱۷ بهمن با حضور فرماندار سوادکوه شمالی و نمایندگان مجلس اشاره کرد و گفت: شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در ۴ قطعه مسئولیت اجرای این پروژه را برعهده دارد./

نظر شما