شناسهٔ خبر: 41165 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در خردادماه امسال صورت گرفت:

رفع تصرف ۸ هزار مترمربع از اراضی ملی استان مرکزی به ارزش ۱/۱۷ میلیارد تومان

رفع تصرف به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی حجم رفع تصرفات از اراضی ملی استان مرکزی در خردادماه امسال به ۸ هزار مترمربع بالغ می‌گردد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، مجید شارقی با اعلام این خبر گفت: یکی از تکالیف مهم اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی مقابله و رفع تصرف از اراضی ملی است که به همت اکیپ‌های آموزش‌دیده یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن مستقر در این اداره کل اجرا می‌گردد.

وی افزود: طی چند عملیات جداگانه در حدود ۸۰۰۰ مترمربع از اراضی ملی استان مرکزی به ارزش بالغ بر ۱/۱۷ میلیارد تومان در خردادماه امسال رفع تصرف شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی اضافه کرد: بیشترین رفع تصرفات از حیث مساحت متعلق به شهرستان اراک به میزان ۶۵۰۰ مترمربع بوده که از این حیث شهرستان محلات با ۱۵۰۰ مترمربع در رتبه بعدی قرار دارد.

وی در ادامه بیان کرد: از حیث ارزش ریالی نیز بیشترین آمار رفع تصرفات استان مرکزی مربوط به شهرستان اراک به ارزش ۱/۱۰ میلیارد تومان بوده که از این حیث شهرستان محلات با ۶۵۰ میلیون تومان در رتبه دوم قرار دارند.

نظر شما