شناسهٔ خبر: 41198 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

رفع تصرف و خلع‌ید از اراضی ملی شهرستان بروجن

رفع تصرف مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری از رفع تصرف ۱۷۰ هزار مترمربع از اراضی منطقه گردشگری موسوم به سیاسرد در شهرستان بروجن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری، قاسم قاسمی با اعلام این خبر افزود: در راستای استیفای حقوق بیت‌المال در زمینه املاک ملی، اداره کل راه و شهرسازی با همکاری یگان حفاظت از اراضی مستقر در این اداره کل و ادارات تابعه شهرستان‌های استان به صورت مستمر در حال رصد و پایش اراضی ملی تحت مالکیت دولت است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در همین جهت با اقدام سریع و مجدانه پرسنل راه و شهرسازی شهرستان بروجن و پس از اخذ حکم از دادستان شهرستان، ۱۷ هکتار از اراضی ملی این شهرستان واقع در منطقه تفریحی و گردشگری موسوم به سیاسرد با ارزشی بالغ بر ۸ میلیارد ریال رفع تصرف شد.

وی در ادامه یادآور شد: این اداره کل به نمایندگی از سازمان ملی زمین و مسکن وظیفه حفاظت، حراست و نظارت، نقشه‌برداری، تجمیع، تفکیک و افراز املاک ملی را به عهده دارد و با متصرفان غیرقانونی املاک ملی برخورد قاطع خواهد کرد.

قاسم قاسمی همکاری مردم را در این زمینه ضروری و مؤثر دانست و گفت: اقشار مختلف مردم استان می‌توانند هرگونه اقدام غیرمجاز مبنی بر تصرف اراضی دولتی را با شماره تلفن ۳۳۳۳۳۲۲۲-۰۳۸ به یگان حفاظت از اراضی مستقر در اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری اطلاع دهند.

نظر شما