شناسهٔ خبر: 41219 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

چند خبر از ایران ایر:

نخستین بازدید سرپرست هواپیمایی هما از قسمت مهندسی و تعمیرات/ انتصاب سه معاون جدید با تاکید بر تلاش برای ارتقای ایمنی و توانمندی در هما

بازدید سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران همزمان با انتصاب معاونین جدید خود در بخش مالی، مهندسی و عملیاتی بر حصول اطمینان از صلاحیت پروازی ناوگان و تلاش در جهت عرضه‌ی حداکثری ظرفیت ناوگان موجود در جهت تقویت بنیه‌ی درآمدی شرکت تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی هما، فرزانه شرفبافی به عنوان سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما"، روز گذشته در اولین بازدید خود از مجموعه "هما " از آشیانه شماره یک و کارگاه موتور قسمت مهندسی وتعمیرات بازدید داشت.

بازدید از روند چک و آماده سازی هواپیمای ایرباس A۳۰۰-۶۰۰ هما به رجیستر EP-IBB در آشیانه مهندسی و تعمیرات اساسی انقلاب نیز دیگر برنام‌ی وی بود.

شرفبانی هم‌چنین طی چند روز گذشته اقدام به انتصاب معاونین جدید خود در بخش مالی، مهندسی و  عملیاتی نمود که به شرح زیر است.

انتصاب سرپرست معاونت مهندسی و تعمیرات هما

 طی حکمی از سوی فرزانه شرفبافی، سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما"، حسام الدین سیدین به عنوان سرپرست معاونت مهندسی و تعمیرات "هما" منصوب شد.

رعایت کلیه استانداردها و قوانین ملی و بین‌المللی مرتبط با مهندسی و تعمیرات هما به منظور حصول اطمینان از صلاحیت پروازی ناوگان، تلاش در جهت عرضه ی حداکثری ظرفیت ناوگان موجود در جهت تقویت بنیه‌ی درآمدی شرکت، بازسازی و تعمیر اساسی هواپیماهای زمینگیر شده با توجه به عمر اقتصادی آنها، استقرار و استمرار نظام تعمیر و نگهداری ناوگان بر مبنای قابلت اطمینان، تلاش در جهت افزایش توانمندی تعمیراتی در مهندسی و تعمیرات هما، بهره برداری حداکثری از امکانات، تجهیزات و آشیانه‌های موجود از جمله ی مسوولیت‌های وی در پست جدیدی است که سرپرست جدید ایرلاین ملی برای معاون خود نگاشته است..

سیدین پیش از این به عنوان مدیرکل تضمین کیفیت مهندسی هواپیما فعالیت داشت.

انتصاب سرپرست معاونت مالی هما

هم‌چنین طی حکم دیگری از سوی سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما"، علی اکبر قبادی به عنوان سرپرست معاونت مالی "هما" منصوب شد.

وی پیش از این عضو هیئت مدیره ی هما بوده است.

انتصاب سرپرست معاونت عملیات "هما"

هم‌چنین شرفبافی در سومین حکم خود خلبان عباس احمدیان مقدم را به عنوان سرپرست معاونت عملیات "هما" منصوب‌کرد.

در حکم وی آمده است: رعایت کلیه‌ی استانداردها و قوانین به منظور حصول حداکثری سطح ایمنی پروازها، بهبود و بازسازی رویه‌ها و فرایندهای عملیاتی شرکت، برنامه‌ریزی برای آموزش و ارتقای توانمندی کادر پروازی و ستادی، ارتقای انگیزه و روحیه مجموعه تحت امر، رعایت اصول عدالت در ارتقای شغلی پرسنل عملیات پرواز و پیاده سازی نظام مشتری مداری در عملیات از جمله ی مسوولیت های وی در پست جدید است.

مقدم یکی از خلبانان با سابقه‌ی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" است.

نظر شما