شناسهٔ خبر: 41230 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین خبر داد:

افتتاح مسکن معلولین همزمان با سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان قزوین

مسعود حق لطفی مدیرکل راه و شهرسازی از افتتاح ۶۰ واحد مسکن مهر معلولین همزمان با سفر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی کشور به استان قزوین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، مسعود حق لطفی با اعلام این خبر گفت: برنامه‌ریزی ساخت این واحدها برای خانواده‌های دارای ۲ معلول و بیشتر در نظر گرفته شده بود که طی ۲ مرحله و با شرایط خاص واگذار می‌گردد.

وی در ادامه افزود: با توجه به تفاهم‌نامه منعقد شده، کل آورده این متقاضیان توسط دولت یعنی از طریق سازمان‌های بهزیستی، بنیاد مستضعفین و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تأمین شده است.

حق لطفی با بیان این مطلب که طی این سفر ۶۰ واحد افتتاح و جهت بهره‌برداری تحویل متقاضیان شد، عنوان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده در مرحله اول ۱۱۰ واحد و در مرحله دوم ۹۱ واحد واگذار می‌شود که در صورت اخذ دفترچه قسط متقاضیان می‌توانند به تحویل واحد خود اقدام نمایند.

مدیرکل راه و شهرسازی در ادامه عنوان کرد: از مجموعه ۴۴۴۵۸ واحد مسکن مهر در استان تاکنون ۳۸۲۷۶ واحد افتتاح شده که از این تعداد ۱۵۷۳ واحد آن به مددجویان تحت پوشش بهزیستی و ۳۵۴ واحد هم برای افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) اختصاص داده شده است.

گفتنی است در این مراسم انوشیروان محسنی بندپی معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور با اهدای لوحی از زحمات و تلاش‌های مسعود حق لطفی مدیرکل راه و شهرسازی استان در جهت ساخت و تکمیل این واحدها تقدیر و تشکر کردند.

نظر شما