شناسهٔ خبر: 41281 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در نامه حناچی ابلاغ شد:

اصلاحات مصوبه کمیته تخصصی طرح‌های فرادست و کلان‌مقیاس شورای‌عالی/ انتخاب دبیر کمیته فنی با انتخاب و ابلاغ دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری است

پیروز حناچی دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در نامه‌ای به مدیرکل دبیرخانه شورای‌عالی، مصوبه شورا را درباره اصلاحیه مصوبه۹۵.۱۰.۲۰- کمیته تخصصی طرح های فرادست و کلان مقیاس، ابلاغ کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، پیروز حناچی دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در نامه‌ای به هادی جابری‌مقدم مدیرکل دبیرخانه شورای‌عالی، مصوبه شورا را درباره اصلاحیه مصوبه ۹۵.۱۰.۲۰- کمیته تخصصی طرح‌های فرادست و کلان‌مقیاس، ابلاغ کرد.

در نامه دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران به مدیرکل دبیرخانه شورای‌عالی آمده است: شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در جلسه مورخ ۹۶.۴.۱۹ خود پیرو مصوبه مورخ ۱۳۹۵.۱۰.۲۰ مبنی بر تعیین وظایف، اعضا و نحوه کار کمیته تخصصی طرح‌های فرادست و کلان‌مقیاس شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران (کمیته فنی شماره ۵)، تغییراتی به شرح ذیل را مصوب نمود:

۱) بند ۱ قسمت ب مصوبه قبلی به شرح زیر تغییر یافته و اصلاح می‌شود:

دبیر کمیته تخصصی شماره ۵ با انتخاب و ابلاغ دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری.

۲) با توجه به انصراف آقای دکتر فیروز توفیق (مندرج در بند ج مصوبه مذکور) و عدم حضور در جلسات کمیته ۵، بدینوسیله نام ایشان از اعصای حقیقی حذف و آقایان دکتر محمدحسین شریف زادگان (عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی) و دکتر رضا خیرالدین (عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت) به جمع اعضای حقیقی افزوده می شوند.

مقتضی است مراتب به استحضار اعضای محترم کمیته فنی شماره ۵ برسد. امید است با توجه به اهمیت موضوعات موردبحث کمیته، از کلیه اعضای حقیقی و حقوقی درخواست شود تا به طور مستمر در جلسات حضور یابند.

نظر شما