شناسهٔ خبر: 41292 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی تأکید کرد:

استفادهٔ رانندگان وانت‌بارها از تسهیلات در نظر گرفته شده برای صدور کارت هوشمند

وحدتی فرد ناوگان وانت‌بار و رانندگان مذکور از فرصت باقیمانده در جهت بهره‌مندی از تسهیلات در نظر گرفته شده جهت صدور کارت هوشمند استفاده نمایند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان رضوی، جواد وحدتی فرد با اعلام خبر فوق تأکید کرد: با توجه به اجرای طرح ساماندهی ناوگان وانت‌بار در راه‌های برون‌شهری به استناد نامه شماره ۳۷۵۴۹/۷۱ مورخ ۹۵/۴/۲۲ معاون محترم وزیر و رئیس سازمان از ابتدای آبان ماه سال ۹۵ و الزام پلیس‌راه به کنترل اسناد حمل رانندگان و وانت‌بارها و ارائه تسهیلات یک‌ساله از تاریخ شروع طرح انتظار می‌رود رانندگان محترم از فرصت مذکور به نحو مطلوب استفاده نمایند.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان رضوی در ادامه افزود: صدور کارت هوشمند جهت رانندگان با مدرک تحصیلی پایین‌تر از پنجم ابتدایی و یا نهضت سوادآموزی و همچنین صدور کارت برای وانت‌بارهای تا عمر بیست سال با مبلغ دویست هزار ریال از جمله تسهیلات در نظر گرفته شده می‌باشد.

وحدتی فرد از اهداف طرح ساماندهی وانت‌بارها به مواردی همچون انتظام در نحوه بهره‌برداری و تردد وانت‌بارها در جاده‌ها و ارتقای ایمنی جاده‌ها اشاره کرد.

وی همچنین ادامه داد: در طی سال ۱۳۹۵ تعداد ۳۶۲ راننده وانت‌بار و روستایی موفق به دریافت کارت هوشمند و همچنین ۳۹۰۶ کارت هوشمند وانت‌بار صادر شد.

گفتنی است؛ طی سه‌ماهه اول امسال نیز تعداد ۷۷ کارت هوشمند راننده و ۵۵۷ کارت هوشمند وانت‌بار صادر شده است.

نظر شما