شناسهٔ خبر: 4133 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور استاندار فارس؛

پروژه مسکن مهر جهرم افتتاح شد

مسکن مهر مسکن مهر ۶۰ واحدی خودمالکی شهرستان جهرم که در مجموعه‌ای با زیربنای پنج هزار و ۵۰۰ مترمربع اجرا شده است، با حضور استاندار و مسئولان استانی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی فارس، استاندار فارس در مراسم بهره‌‌برداری از پروژه مسکن مهر شهرستان جهرم گفت: در طول ۳۶ سال گذشته علی‌رغم جنگ و تحریم‌های سخت و ظالمانه، مسئولان از هیچ تلاشی برای تعالی کشور و خدمت به مردم غافل نبودند.

سیدمحمد احمدی با بیان این‌که آبرسانی به جهرم از سد سلمان فارسی شتاب گرفته است گفت: مسئولان هم تلاش کرده و می‌کنند تا با تامین زیرساخت‌ها، شرایط لازم را برای رشد و توسعه جهرم فراهم کنند.

احمدی با بیان این‌که پیشرفت پروژه پتروشیمی جهرم مناسب بوده است، افزود: این طرح طی ۴۲ ماه آتی به بهره‌برداری می‌رسد و تاکنون هم پنج میلیون دلار از اعتبارات صندوق توسعه ملی برای آن هزینه شده است.

استاندار فارس با بیان این‌که عملیات احداث بزرگراه و راه آهن جهرم نیز به سرعت در حال پیگیری است، گفت: برای رفع مشکل کمبود آب در بخش کشاورزی تنها راه پیش رو، انتقال آب از خلیج فارس است که این مهم در دستور کار مسئولان قرار دارد.

گفتنی است در این مراسم مدیر کل مدیریت بحران استانداری، امام جمعه شهرستان جهرم و چندتن از مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند./

نظر شما