شناسهٔ خبر: 41568 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در استان ایلام انجام شد:

بازدید استاندار ایلام از آغاز عملیات اجرایی پروژه برج هنر اسلامی استان ایلام/ کلنگزنی احداث ساختمان اداره کل مالیاتی استان ایلام

میر جعفریان استاندار ایلام به همراه معاون امور عمرانی، مدیرکل راه و شهرسازی استان، مدیرکل حوزه هنری استان، شهردار ایلام و فرماندار ایلام از آغاز عملیات اجرایی پروژه برج هنر اسلامی استان ایلام بازدید کرد این در حالیست که ساختمان اداره کل مالیاتی استان ایلام توسط استاندار کلنگ‌زنی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام، در این بازدید بر هماهنگی دستگاه‌های اجرایی استان و تلاش این دستگاه‌ها برای تسریع بر روند اجرای این پروژه تأکید شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در خصوص این پروژه گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۱۵۵۰مترمربع در کنار پارک ملت ایلام با زیربنای ۸۰۰۰ مترمربع در ۸ طبقه احداث خواهد گردید.

میرجعفریان طراحی نمای این پروژه را ترکیبی از معماری ایرانی اسلامی و منحصر به فرد عنوان کرد و خاطرنشان کرد: این نما می‌تواند یکی از معرفه‌های استان در آینده باشد.

وی افزود: مبلغ قرارداد فاز اول این طرح را ۴۴۲۰۸ میلیون ریال و مدت قرارداد این فاز را ۱۸ ماه عنوان کرد.

همچنین طی مراسمی با حضور مهندس مروارید استاندار ایلام، معاون امور عمرانی استانداری، مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرکل امور مالیاتی، فرماندار ایلام و جمعی از مدیران و مسئولان استان کلنگ احداث ساختمان امور مالیاتی استان به زمین زده شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در خصوص احداث ساختمان امور مالیاتی گفت: این پروژه که اجرای آن بر عهده اداره کل راه و شهرسازی استان می‌باشد در زمینی به مساحت ۱۶۸۰ مترمربع و زیربنای ۶۵۰۰ مترمربع در ۷ طبقه با اسکلت فلزی احداث خواهد گردید.

میرجعفریان مبلغ قرارداد فاز اول این طرح را ۵۰۱۱۸ میلیون ریال و مدت قرارداد این فاز را ۱۲ ماه عنوان کرد.

نظر شما