شناسهٔ خبر: 41676 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سیدعلایی در نشست شورای حمل و نقل استان گیلان ارائه کرد:

گزارشی از عملکرد وزارتخانه درباره مباحث استخدامی، سرمایه انسانی و ساختار ستاد استان‌ها

سید علایی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در سفر یک روزه خود به گیلان و شرکت در جلسه شورای حمل و نقل این استان از حل مشکلات و موانع موجود در حوزه استخدامی، بودجه‌ای و ساختاری این وزارتخانه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان گیلان، سید سعید سید علایی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی که به همراه تعدادی از مدیران به این استان سفر کرده بود با شرکت در جلسه شورای حمل‌ونقل استان گیلان، به ارائه  گزارشی از عملکرد وزارتخانه در خصوص مباحث استخدامی، سرمایه انسانی و ساختار ستاد استان‌ها پرداخت و از حل مسائل و مشکلات موجود در حوزهٔ استخدام، بودجه و چارت ادارات کل خبر داد.

وی در ابتدا عنوان کرد: تشکیلات تفصیلی ستاد وزارت راه و شهرسازی با تصویب در سازمان امور استخدامی به وزارت متبوع ابلاغ شد.

وی در ادامه اظهار داشت: در خصوص ساختار ستادی ادارات کل راه و شهرسازی بیشتر به دنبال ایجاد ساختاری در سازمان‌ها هستیم که مأموریت راهبری، برنامه‌ریزی و نظارت را داشته باشد و با توجه به تأکیدات مقام عالی وزارت، مدیران استانی نگاه خود را در اجرای مأموریت‌ها از پروژه محور به برنامه محور تغییر دهند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در خصوص اهمیت بحث آموزش با توجه به تصویب و ابلاغ برنامه آموزشی سال ۹۶ استان‌ها تأکید بر برگزاری دوره‌های آموزشی پیش‌بینی شده در سال جاری را نمود و اعلام کرد که هزینه در این امور، سرمایه‌گذاری است و ما ملزم به اجرای این دوره‌ها در جهت ارتقاء دانش همکاران هستیم.

 در این جلسه هر یک از مدیران شورای حمل‌ونقل استان گیلان گزارشی از عملکرد و برنامه‌های در دست اقدام حوزه خود ارائه داد و پس از پایان جلسه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت متبوع و هیئت همراه به اتفاق مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با حضور در محل کار همکاران این اداره کل با آن‌ها دیدار و به گفتگو پرداخت.

 گفتنی است معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی  و هیئت همراه در پایان سفر یک‌روزه خود به گیلان نشستی صمیمی با مدیران و جمعی از روسای ادارات ستادی و شهرستانی اداره کل راه و شهرسازی برگزار کرد و در این جلسه هر یک از مدیران و روسای ادارات با بیان مسائل و نقطه نظرات خود، گزارشی از عملکرد مجموعه مدیریتی خود ارائه نمودند.

نظر شما