شناسهٔ خبر: 41725 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام خبر داد:

بهره‌برداری از ۳۰ كیلومتر محور ایلام- مهران تا اربعین حسینی(ع)

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: چهاربانده کردن محور ایلام- اربعین با پیشرفت خوبی همراه است و پیش‌بینی می‌شود تا اربعین سال جاری حدود ۳۰ كیلومتر از این محور زیر بار ترافیك برود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی ایلام، سید کمال‌الدین میرجعفریان، مدیركل راه وشهرسازی استان در بازدید از محور ایلام- مهران پیشرفت پروژه‌های چهارخطه این محور را مناسب ارزیابی كرد و افزود: سه شركت پیمانكاری راهسازی در این محور فعال هستند. قطعه اول از روستای مهدی‌آباد تا تقاطع ماربره كه به لحاظ توپوگرافی قطعه پر حجمی است شامل تونل و پل‌های عظیمی است و قطعه دوم از تقاطع ماربره تا تقاطع صالح‌آباد و قطعه سوم از تقاطع صالح‌آباد تا سد شهید آل اسحاق، تاكنون طبق برنامه پیشرفت فیزیكی داشته‌اند.

میرجعفریان خاطرنشان كرد: به لحاظ اهمیت محور خصوصا در زمان اربعین حسینی (ع) اولویت با اصلاح و چهارخطه كردن نقاط حساس و گره‌های ترافیكی محور است كه زود تر زیر بار ترافیك قرار گیرند و پیش بینی می‌شود تا اربعین سال جاری حدود ۳۰ كیلومتر از این محور زیر بار ترافیك قرار گیرد.

مدیركل راه وشهرسازی استان حجم عملیات راهسازی در استان ایلام خصوصا محور ایلام به مهران را از سال گذشته تاكنون بی‌سابقه توصیف كرد و افزود: در صورت تامین اعتبار لازم این پروژه‌ها در زمان مقرر به بهره‌برداری می‌رسند.

نظر شما