شناسهٔ خبر: 41775 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استاندار خبر داد:

تحویل واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر خوزستان در سال جاری

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان گفت: با توجه به دستور رئیس جمهوری مبنی بر لزوم اتمام طرح مسکن مهر در سراسر کشور از دستگاه‌های متولی انتظار می‌رود تا پایان سال جاری این طرح‌ها را در شهرهای مختلف خوزستان تکمیل و واگذار کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان، غلامرضا شریعتی در حاشیه بازدید از طرح‌های مسکن مهر بندر ماهشهر در جمع خبرنگاران افزود: مهیا کردن امکانات زیرساختی طرح‌های مسکن مهر مورد تاکید ویژه دولت است و افراد متقاضی این طرح می‌توانند با اعتباری که دولت برای تامین این امکانات پیش‌بینی کرده است نهایت بهره را ببرند.

استاندار خوزستان در ادامه با تاکید بر لزوم رفع نگرانی متقاضیان طرح مسکن مهر از تامین زیرساخت‌های لازم خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم در فرصت باقی‌مانده تا پایان سال جاری، زیرساخت‌های لازم را فراهم کنیم. این موضوع مستلزم وجود سرعت و جدیت در کار مسئولان است که بتوانیم نگرانی مردم خوزستان را که اقدام به سرمایه‌گذاری برای تامین سرپناه کرده‌اند، از بابت مسائل زیرساختی رفع کنیم.

شریعتی اضافه کرد: ضرورت دارد مسئولان شهرستان‌ها تامین زیرساخت‌های لازم این طرح را در دستور کار خود قرار دهند چراکه در صورت تامین نشدن این امکانات، امکان زیست در این منازل وجود ندارد. مردم باید بتوانند با آرامش خاطر بیشتر و استانداردهای لازم در واحدهای مسکن مهر زندگی کنند.

وی با تاکید بر لزوم به‌روزشدن اطلاعات تعاونی‌های مسکن مهر سراسر استان گفت: تعاونی‌های سراسر استان ملزم به رعایت قانون هستند و باید با به‌روزرسانی اطلاعات خود پاسخگوی درخواست‌های مردم باشند و همراهی بیشتری با متقاضیان داشته باشند که حق الناس به بهترین نحو در استان خوزستان رعایت شود.

استاندار خوزستان در ادامه بر اهتمام بیشتر مسئولان بانک مسکن در استان برای به سرانجام رساندن این طرح تاکید کرد و گفت: تا به حال مسئولان و کارکنان بانک مسکن همراهی خوبی با مردم داشته‌اند اما ضرورت دارد با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع برای تکمیل طرح‌های مسکن مهر تا پایان سال جاری همکاری بیشتر و جدی‌تری داشته باشند.             

نظر شما