شناسهٔ خبر: 41795 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره حمل‌ونقل مسافر راهداری استان خبر داد:

ارائه تسهیلات بهسازی ناوگان حمل‌و‌نقل روستایی در گلستان

قربانعلی روحی رئیس اداره حمل‌و‌نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای گلستان اعلام کرد: برای توسعه ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی روستایی شامل خودروهای سمند با کاربری تاکسی EF۷ و تسهیل زمان تردد روستاییان به مناطق شهری، تسهیلات بانکی پرداخت می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌و ‌نقل جاده‌ای استان گلستان، قربانعلی روحی با اعلام این خبرگفت: تسهیلات اعطایی به ناوگان عمومی روستایی ۸۰ درصد مبلغ خودرو طبق پیش فاکتور معتبر ارائه شده و ۲۰ درصد سهم متقاضی است.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات بانکی مورد نظر از محل منابع مالی صندوق کارآفرینی امید استان تامین می‌شود، اظهارکرد: مدت بازپرداخت تسهیلات ۶۰ ماهه و سود آن، چهاردرصد است.

روحی ادامه داد: متقاضیان تا پایان سال جاری مهلت دارند که برای تشکیل پرونده به دهیاری روستای محل سکونت خود مراجعه کنند تا پس از تشکیل پرونده و سیر مراحل بعدی از طریق اداره‌کل به صندوق کارآفرینی امید استان معرفی شوند.

وی اضافه کرد: این تسهیلات به صورت شناور و به ۴۵۰۰ دستگاه خودروی سمند در سراسر کشور پرداخت می‌شود که از زمان آغاز پرداخت آن تاکنون قریب به ۱۰۰ نفر در استان گلستان به صندوق معرفی شده‌اند.

روحی ادامه داد: از مجموع معرفی‌شدگان به صندوق، تاکنون ۱۰ نفر موفق به دریافت تسهیلات شده‌اند و ماباقی در شرف تشکیل پرونده در صندوق کارآفرینی امید استان قرار دارند.

نظر شما