شناسهٔ خبر: 41846 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ارائه مشاوره حقوقی در مورد مشکلات آپارتمان نشینی

آپارتمان شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه شهراه به صورت آنلاین و غیرحضوری در خصوص مشکلات آپارتمان نشینی از مشاوره حقوقی کارشناسان وزارت راه و شهرسازی استفاده نمایند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی تهران، سامانه خدمات شهروندی وزارت (شهراه) به آدرس shahrah.mrud.ir درگاه ارائه تمامی خدمات شهروندی وزارت راه و شهرسازی است. هدف از راه‌اندازی سامانه شهراه ایجاد یک درگاه واحد برای ارتباط شهروندان با وزارت راه و شهرسازی و دریافت خدمات می‌باشد که در نهایت این امر منجر به مشارکت بیشتر شهروندان در اداره امور این وزارتخانه خواهد شد و در بلندمدت سطح ارائه خدمت به شهروندان را ارتقا خواهد بخشید، منجر به شفافیت بیشتر خواهد شد و به مبارزه مؤثر و پایدار با فساد کمک خواهد کرد.

جدیدترین خدمتی که از امروز به صورت کاملاً الکترونیکی و آنلاین در سامانه شهراه پیاده‌سازی شده ارائه مشاوره حقوقی در خصوص مشکلات آپارتمان نشینی است. از طریق این خدمت هر شهروند می‌تواند سؤالات حقوقی خود را در خصوص مشکلات و منازعات مربوط به مسائل آپارتمان نشینی با کارشناسان دفتر حقوقی وزارت راه و شهرسازی در میان بگذارد و از مشاوره این کارشناسان استفاده نماید.

برخی از موضوعات مشاوره حقوقی شامل موارد زیر است:

- رفع ابهام مواد قانونی تملک آپارتمان‌ها

- نحوه انتخاب هیئت‌مدیره

- نحوه ثبت و آثار حقوقی صورتجلسه مجمع عمومی ساختمان

- نحوه مدیریت امور ساختمان

- نحوه پرداخت هزینه‌های ساختمان

نظر شما