شناسهٔ خبر: 41860 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

علاء‌الدین بروجردی مطرح کرد:

تقدیر مجلس از خدمات‌دهی فرودگاه‌های مهرآباد و امام به مهمانان تحلیف/ کار گسترده‌ای در فرودگاه‌های تهران انجام شد

علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست خارجی مجلس از مدیران فرودگاههای مهرآباد و امام خمینی(ره) برای استقبال شایسته از مهمانان عالی رتبه شرکت‌کننده در مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی علاء‌الدین بروجردی در برنامه زنده گفت و گوی ویژه ی خبری با اشاره به سفر هیئت‌های خارجی به ایران برای شرکت در مراسم تحلیف حسن روحانی رئیس جمهوری دولت دوازدهم، گفت: مدیریت درست این مهم در دو فرودگاه کشور انصافا جای تشکر و قدردانی دارد.

وی ادامه داد:اینکه یک مهمان با یک فرهنگ متفاوت برای اولین بار وارد کشور ما شود و هنگام بازگشت از سرویس‌دهی تا این حد راضی باشد هم شان جمهوری اسلامی ایران حفظ شده است  و هم به عنوان یک مبلغ برای کشور محسوب می شوند.

رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: از طرف مسئولین فرودگاه مهرآباد و امام‌خمینی (ره)کار بسیار گسترده ای انجام گرفت و از آنجایی که در بیشتر مراسم بدرقه و استقبال حضور داشتم متوجه رضایت مهمانان شدم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بیش از ۱۰۰ هیات خارجی از ۹۲ کشور جهان  برای شرکت در آیین تحلیف ریاست جمهوری  از دو فرودگاه مهرآباد و امام وارد تهران شدند.

نظر شما