شناسهٔ خبر: 41878 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

به مناسبت روز خبرنگار انجام شد:

حضور مديرعامل و اعضای هيات مديره شركت عمران بهسازی شهری در پايگاه خبری/ تجليل از فعالیت‌های رسانه‌ای پایگاه خبری در دولت یازدهم

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه اعضای هیئت‌مدیره شرکت عمران و بهسازی شهری ایران و همچنین رئيس و معاون مركز روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی به مناسبت روز خبرنگار از پایگاه خبری بازديد كردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی محمدسعید ایزدی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل عمران و بهسازی شهری ایران به همراه معاونین خود و همچنین سیدقاسم بی‌نیاز رئيس و محقق معاون مركز روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی به مناسبت روز خبرنگار از پایگاه خبری بازدید کردند.

معاون وزیر راه و شهرسازی در این بازدید ضمن تشکر و قدردانی از خبرنگاران پايگاه خبري عملکرد آن‌ها را خوب ارزيابي کرد و گفت: قطعا فعالیت این رسانه در طول دوره یازدهم فوق‌‌العاده و باعث افتخار تمامی ما بوده است.

ایزدی در ادامه با اشاره به تهیه و توليد نشریات «شهر و شهروند» توسط پایگاه خبری گفت: قطعا این نشریات کار ویژه‌ای در حوزه عمران و بهسازی و همچنین حاشیه‌نشینی در چهار شهر سنندج، مشهد، اصفهان و چابهار بود که کمک بسیار زیادی به ما در این مدت کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه سخنان خود ضمن قدردانی از فعاليت پایگاه خبری در جهت جلوگيري از تخريب کارخانه ریسباف اصفهان اعلام کرد: در این مدت دوستان ما در پایگاه خبری به قدری در تغییر فضا و فراهم کردن شرایط در این امر کمک کردند که برخی از مسئولین را وادار به واگذاری این کارخانه کرد./

نظر شما