شناسهٔ خبر: 41883 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

دمای هوا در برخی از استان‌ها کاهش می‌یابد

گزارش هواشناسی سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: در دو روز آینده شاهد ماندگاری هوای گرم در کشور خواهیم بود و از بعد از ظهر پنجشنبه این هفته با نفوذ جریانات خنک شمالی دمای هوا در برخی از استان ها کاهش می یابد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از ایرنا، ابتدا کاهش نسبی دما در شمال غرب و سواحل خزر و در روزهای جمعه و شنبه آینده کاهش نسبی دما در استان های واقع در نوار شمالی کشور رخ خواهد داد. 

این وضعیت در روز پنجشنبه این هفته با افزایش ابر و بارش پراکنده در گیلان و مازندران و روزهای جمعه و شنبه با رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد در برخی نقاط مازندران، گلستان، خراسان شمالی ، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی همراه خواهد بود.

دریای خزر نیز از بعد از ظهر پنجشنبه و روز جمعه مواجی خواهد و در سه روز آینده همچنان در شرق کشور وزش باد شدید و درمنطقه زابل گاهی گرد و خاک پیش بینی می شود و از روز پنجشنبه تا شنبه به سبب نفوذ جریانات شمالی وزش باد در سیستان و بلوچستان تشدید خواهد شد.

در سه روز آینده در غالب مناطق کشور آسمانی صاف و آفتابی خواهیم داشت و در این مدت در ساعات بعد از ظهر در استان هرمزگان رشد ابر و وزش باد و در روز پنجشنبه احتمال رگبار پراکنده در این استان پش بینی می شود.

نظر شما