شناسهٔ خبر: 41936 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان خبر داد:

افتتاح رسمی نیمی از قطعه شش بزرگراه زابل- زاهدان در شهریور امسال

مسعود مالکی مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت:قطعه شش بزرگراه زابل ـ زاهدان ۲۴ کیلومتر طول دارد که ۱۲ کیلومتر آن با یک لایه آسفالت زیر عبور رفته و با اجرای لایه دوم آسفالت به‌ طور رسمی در شهریور ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان، مدیرکل راه و شهرسازی استان از روند اجرایی بزرگراه زابل ـ زاهدان بازدید کرد.

مسعود مالکی، مدیرکل راه و شهرسازی استان در حاشیه این بازدید گفت: قطعه شش بزرگراه زابل ـ زاهدان حدفاصل پاسگاه کوله سنگی تا نمازخانه حرمک به طول ۲۴ کیلومتر است که ۱۲ کیلومتر آن  با یک لایه آسفالت جهت رفاه حال مردم برای سفرهای تابستانی زیر عبور رفته و با اجرای لایه دوم آسفالت به طور رسمی در شهریور ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: قطعه پنج این بزرگراه حدفاصل نمازخانه حرمک تا پل شیله ۴۰ کیلومتر است و در حال حاضر ۱۸ کیلومتر آن حدفاصل نمازخانه حرمک تا سه راهی دشتک احداث شده و با اجرای لایه دوم آسفالت به طور کامل به بهره‌برداری خواهد رسید.

مالکی بیان کرد: قطعه یک بزرگراه فوق حدفاصل زابل تا روستای لوتک به طول ۳۴ کیلومتر است که ۲۹ کیلومتر آن به بهره‌برداری  رسیده و ۵ کیلومتر باقیمانده در حال احداث است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان مهرماه در صورت تأمین اعتباری به طور کامل به اتمام برسد.

نظر شما