شناسهٔ خبر: 42114 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

آخوندی اعلام کرد:

دغدغه‌های نمایندگان کارشناسی و پیرامون مسائل بنیادین کشور است/ از روند مذاکرات راضی هستم

آخوندی در جمع وزیر راه و شهرسازی از برگزاری جلسات گوناگون با کمیسیون‌ها و فراکسیون‌های سیاسی مجلس شورای اسلامی مانند فراکسیون ولایی، مستقلین و امید خبر داد و گفت: به نظر من هم‌اکنون فضایی بسیار سالم و قابل قبول در مجلس حکم فرماست و من از آن بسیار راضی هستم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی که امروز ۲۳ مردادماه برای پاسخ به سؤالات نمایندگان مجلس درخصوص برنامه پیشنهادی خود در وزارت راه و شهرسازی در محل مجلس شورای اسلامی حضور یافته است اعلام کرد: بدون شک امروز در مجلس حاضر شدیم تا نسبت به سوال‌های نمایندگان پیرامون برنامه ارائه شده خود پاسخگو بوده و کلیات برنامه را عرضه کنیم.

آخوندی در ادامه روند اجرایی اقدامات مجلس در مذاکره با وزاری پیشنهادی دولت دوازدهم را روندی بسیار خوب اعلام کرد و گفت: تا این لحظه شاهد فضایی کارشناسی و دغدغه‌های مناسب نمایندگان در رابطه با برنامه‌ها بودیم که با طرح سؤال‌های بنیادین درخصوص مسائل اساسی کشور خواستار راهکارهای ما در مواجه با موارد بودند.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه از برگزاری جلسات گوناگون با کمیسیون‌ها و فراکسیون‌های سیاسی مجلس شورای اسلامی مانند فراکسیون ولایی، مستقلین و امید خبر داد و گفت: به نظر من هم‌اکنون فضایی بسیار سالم و قابل قبول در مجلس حکم فرماست و من از آن بسیار راضی هستم./

نظر شما