شناسهٔ خبر: 42148 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون دفتر مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی؛

جلسه شورای حمل‌ونقل استان خراسان شمالی برگزار شد

جلسه مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از برگزاری جلسه شورای حمل‌ونقل با حضور معاون دفتر مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، علیرضا مصطفی‌زاده در این جلسه که با حضور مهندس علیزاده، معاون دفتر مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان، مهندس رضایی، رئیس گروه بازرسی دفتر مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان، مهندس بیگ محمدی، کارشناس دفتر مدیریت و مسئول سامانه شهراه در محل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان برگزار شد اظهار داشت: در بین وزرا، وزیر راه و شهرسازی عملکرد قابل قبولی طی این چهار سال داشته‌اند.

مصطفی‌زاده به بحث بازآفرینی شهری، حمل‌ونقل کشوری، حقوق شهروندی، شفاف‌سازی اطلاعات و توسعه مهندسی اشاره کرد و افزود: مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در همه زمینه‌ها صاحب نظریه هستند.

علیزاده در این جلسه اظهار داشت: طی سال‌های ۹۲ و ۹۳ وزارت راه و شهرسازی رتبه برتر را در بین دستگاه‌های اجرایی کشور در خصوص مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی کسب کرد.

وی به بحث توضیح شفاف به مردم عزیز اشاره کرد و افزود: سامانه شهراه در بین ۱۵ سازمان زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی ۵۶۰ خدمت به مردم ارائه می‌دهد و بیش از ۱۲۰ فعالیت را مردم عزیز می‌توانند مشاهده نمایند.

لازم به ذکر است در این جلسه هر یک از اعضای شورای حمل‌ونقل به ارائه گزارش عملکرد خود در خصوص ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان پرداختند.

نظر شما