شناسهٔ خبر: 42164 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان خبر داد:

بهره‌برداری از ۱۱۰ طرح راه و شهرسازی گیلان در هفته دولت

علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان گفت: همزمان با هفته دولت ۱۱۰ پروژه در حوزه راه و شهرسازی گیلان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی گیلان، علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی استان با بیان اینکه بالغ بر ۱۳۰۲ میلیارد ریال برای اجرای این طرح‌ها هزینه شده است، افزود: بهسازی و آسفالت ۲۳۹ کیلومتر از راه‌های روستایی، بهسازی راه‌های اصلی، فرعی و نقاط حادثه‌خیز به طول ۲۲.۲ کیلومتر و بهره‌برداری از ۱۰۸۷ واحد مسکن مهر از جمله این طرح‌هاست.

وی بیان کرد: در اجرای این طرح‌ها، آسفالت بیش از  ۱۳۸  کیلومتر و بهسازی بیش از ۱۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در سطح استان از دهه فجر ۱۳۹۵ تاکنون به اتمام رسیده و آماده بهره‌برداری است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به افتتاح ۱۰۸۷ واحد مسکن مهر در استان گیلان در هفته دولت خاطرنشان کرد: از این تعداد ۵۰۸ واحد در قالب طرح سه‌جانبه و ۵۷۹ واحد در قالب طرح تعاونی است.

وی افزود: در راستای محرومیت‌زدایی و عمران و آبادی کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، اجرای پروژه‌های راه‌سازی در مناطق مختلف در نقاط محروم و روستاها یکی از مهم‌ترین رویکردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که امیدواریم بتوانیم خدمات ارزنده‌ای در این راستا به مردم خوب و ولایتمدار استان گیلان ارائه دهیم.

خاوری در پایان گفت: با توجه ویژه دولت محترم، خیز بزرگ رفع محرومیت از چهره راه‌های روستایی استان برداشته شده و می‌توان گفت: اکنون با  اجرای پروژه‌های راهسازی بیش از ۲۰۲۹۵ خانوار از راه آسفالته مناسب بهره‌مند شدند.

نظر شما