شناسهٔ خبر: 42295 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی اعلام کرد:

رفع تصرف ۷۶ هزار و ۴۰۰ مترمربع از اراضی ملی استان مرکزی در تیرماه امسال

رفع تصرف مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: حجم رفع تصرفات از اراضی ملی این استان در تیرماه امسال به ۷۶ هزار و ۴۰۰ مترمربع به ارزش ۹۴۲ میلیون تومان بالغ می‌گردد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، مجید شارقی با اعلام این خبر گفت: یکی از تکالیف مهم این اداره رفع تصرف از اراضی ملی است که به همت اکیپ‌های آموزش‌دیده یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن مستقر در این اداره کل به طور مستمر اجرا می‌گردد.

وی افزود: طی چند عملیات جداگانه در حدود ۷۶ هزار و ۴۰۰ مترمربع از اراضی ملی در محدوده استان مرکزی به ارزش ۹۴۲ میلیون تومان در تیرماه انمسال رفع تصرف شده است.

مجید شارقی اضافه کرد: در مدت مذکور بیشترین رفع تصرفات از حیث مساحت متعلق به شهرستان اراک به میزان ۷۴ هزار مترمربع بوده که از این حیث شهرستان خمین با یک هزار مترمربع در رتبه بعدی قرار دارد.

وی در ادامه بیان کرد: از حیث ارزش ریالی بیشترین آمار رفع تصرفات استان مرکزی مربوط به شهرستان اراک به ارزش ۴۷۵ میلیون تومان بوده که از این حیث شهرستان خمین با ۳۰۰ میلیون تومان در رتبه دوم قرار دارد.

نظر شما