شناسهٔ خبر: 42315 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

شاملو خبر داد:

ساماندهی و بهسازی ۲۰ درصد از روستاهای مرزی کشور تا پایان برنامه ششم توسعه/ تلاش برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام استان کردستان

محمدرضا شاملو معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب‌اسلامی با اعلام اجرای طرح هادی در ۲۰ درصد روستاهای مرزی کشور تا پایان برنامه ششم توسعه، گفت: بر اساس شيوه‌ايی که در بنياد مسکن جاری است، بازديدهای دوره‌ای از مناطق کشور انجام می‌شود و در پايان اين بازديدها يک ارزيابی کلی از اقدامات و فعاليت‌های بنياد مسکن صورت گرفته و در نهايت با بررسی مسائل و مشکلات موجود تصميمات لازم اتخاذ می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، محمدرضا شاملو معاون عمران‌روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، گفت: بر اساس يکی از احکام قانون برنامه، پيش‌بينی شده که تا پايان برنامه پنج ساله ششم ۲۰ درصد از روستاهای مرزی کشور در بحث طرح هادی ساماندهی و بهسازی شود.

وی که روز گذشته از روستاهای بخش مرکزی شهرستان سروآباد بازديد کرده بود، ادامه داد: قطعاً در همين راستا اولويت‌بندی روستاهای شهرستان سروآباد انجام خواهد شد و اعتباراتی که در اين زمينه اختصاص پيدا خواهد کرد، با اولويت بيشتری در بين روستاهای اين شهرستان توزيع خواهد شد.

معاون عمران روستايي بنياد مسکن کشور اضافه کرد: با توجه به موقعيت خاص شهرستان سروآباد، مرزی بودن و پرجمعيت بودن روستاهای آن، تلاش خواهيم کرد به پروژه‌های نيمه‌تمام اين شهرستان توجه بيشتری شود و در انجام کارها تسريع شود.

شاملو گفت: هدف از سفر به استان کردستان بازديد از فعاليت‌های عمران روستايی بنياد مسکن استان و ارزيابی فعاليت‌ها و اقدامات صورت گرفته بنياد مسکن است.

وی افزود: بر اساس شيوه‌ايی که در بنياد مسکن و انقلاب اسلامی کشور جاری است، بازديدهای دوره‌ای از مناطق کشور انجام می‌شود و در پايان اين بازديدها يک ارزيابی کلی از اقدامات و فعاليت‌های بنياد مسکن صورت گرفته و در نهايت با بررسی مسائل و مشکلات موجود تصميمات لازم اتخاذ می‌شود.

شهرستان سروآباد، ۲۴ کيلومتر با کشور عراق مرز دارد و در فاصله ۹۰ کيلومتري از غرب سنندج مرکز کردستان واقع شده است.

نظر شما