شناسهٔ خبر: 42331 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد:

ساخت ۴۸ درصد بزرگراه‌های کردستان در دولت تدبیر و امید

شهرام ملکی مدیرکل راه وشهرسازی کردستان گفت: ۴۸ درصد از بزرگراه‌های استان کردستان در چهار سال اخیر و در دولت تدبیر وامید ساخته شده و این حاکی از توجه ویژه دولت به توسعه راه‌های استان است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه وشهر سازی کردستان، شهرام ملکی با اعلام این خبرافزود: اکنون حدود ۲۶۵ کیلومتر بزرگراه در استان کردستان وجود دارد که ۱۲۷ کیلومتر آن در حد فاصل سال‌های ۹۲ تا ۹۶ و در دولت تدبیر وامید به بهره‌برداری رسیده است.

ملکی با اشاره به ساخت ۴۸ درصد از بزرگراه‌ها در چهار سال گذشته گفت: برای ساخت این حجم از بزرگراه بالغ بر ۲۰۰۰میلیارد ریال هزینه شده است.

وی در ادامه عنوان کرد: در چهار سال گذشته همچنین حدود ۲۰۰ کیلومتر راه بین شهری معادل ۱۱ درصد از کل راه‌های بین شهری استان مورد بهره‌برداری قرار گرفته که برای ساخت این ۲۰۰ کیلومتر نیز ۳۷۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرکل راه وشهرسازی کردستان گفت: امیدواریم باتوجه ویژه دولت شاهد به ثمر نشستن تلاش‌های مجموعه عوامل درگیر در ساخت راه‌های استان و افزایش برخورداری اهالی استان کردستان از راه مناسب در حوزه‌های بزرگراهی، راه اصلی وفرعی و روستایی باشیم.

نظر شما