شناسهٔ خبر: 42345 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در آیین تجلیل از سرآمدان روابط عمومی محقق شد:

کسب نشان ملی چهار ستاره تعالی توسط روابط عمومی راهداری هرمزگان

تجلیل ششمین آیین سرآمدان روابط عمومی بر اساس ارزیابی و ممیزی‌های تعیین شده، نشان چهارستاره تعالی در روابط عمومی به روابط عمومی اداره‌كل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌كل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان هرمزگان، ششمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران با شعار تعالی‌خواهی، تدبیری امید بخش عصر روز چهارشنبه ۲۵مرداد۹۶ با حضور تعدادی از مسئولان فرهنگی، جمعی از پیشکسوتان و اساتید علوم ارتباطات و مدیران روابط عمومی در سالن شهید مطهری دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار شد.

در این آیین بر اساس ارزیابی وممیزی‌های تعیین شده نشان چهارستاره تعالی در روابط عمومی به روابط عمومی اداره‌كل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان  اهدا شد.

نشان چهار ستاره تعالی در روابط عمومی بر اساس الگوی سرآمدی در روابط عمومی به روابط عمومی‌هایی تعلق می‌گیرد که حداقل ۵۰ درصد امتیاز ممکن از هزار امتیاز را کسب کنند.

هوشمند سفیدی، دبیر ششمین دوره آیین سرآمدان روابط عمومی، تعالی‌خواهی را مقدمه پیشرفت و رسیدن به جایگاه رفیع در روابط عمومی قلمداد کرد و گفت: یک روابط عمومی سرآمد باید در همه ابعاد و جنبه‌ها از عملکرد و ساختار تا رویکرد و کارآیی در سطح بالایی باشد و در بررسی و ممیزی هر روابط عمومی نتایج آن را به مدیران روابط عمومی‌ها برای آگاهی از وضعیت خود و اصلاح امور اعلام کردیم.

نظر شما