شناسهٔ خبر: 42348 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در شورای‌عالی شهرسازی‌و‌معماری ایران، تصویب شد:

جزئیات مصوبه شورا درباره ادامه اتوبان همت تهران/ لزوم مطالعه عمیق‌تر موضوع/ مسئولیت کمیته فنی یک شورای‌عالی برای تشکیل جلسه با حضور نمایندگان دستگاه‌ها

 برگزاری سومین جلسه شورای‌عالی شهرسازی و معماری در سال 96 دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در نامه‌ای به وزیر بهداشت و شهردار تهران، مصوبه شورا را درباره ادامه اتوبان‌همت تهران، با تاکید بر مطالعه عمیق‌تر موضوع با تشکیل جلسه در کمیته فنی‌یک و ارایه نتایج به شورای‌عالی برای تصمیم‌گیری نهایی در آتی، ابلاغ کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، پیروز حناچی دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در نامه‌ای به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و شهردار تهران، مصوبه و تصمیم شورا درباره ادامه اتوبان همت، با تاکید بر مطالعه دقیق‌تر موضوع، ابلاغ کرد.

در نامه دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و شهردار تهران‌ آمده است: شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در جلسه مورخ ۹۶.۴.۱۹ خود، ضمن استماع گزارش پیرامون ادامه بزرگراه همت تهران به سوی اتوبان کرج- قزوین و کاربری‌های عمده واقع در این مسیر با حضور استاندار و معاون‌عمرانی استاندار البرز و معاون عمرانی استانداری تهران و رئیس مرکز آموزشی، درمانی، پژوهشی دکتر شریعتی و مدیر پروژه فاز دوم بیمارستان دکتر شریعتی و نماینده شهرداری تهران و... ضمن تاکید بر لزوم مطالعه عمیق‌تر موضوع، مقرر نمود مراتب به کمیته فنی شماره یک شورا ارجاع شده و کمیته فنی ضمن دعوت از نمایندگان دستگاه‌های زیربط و در صورت نیاز انجام بازدید محلی، تمهیدات مناسب را برای ادامه اتوبان همت و همچنین درخواست مربوط به بیمارستان دکتر شریعتی را بررسی و نتایج را به شورا ارایه نماید. اتخاذ تصمیم نهایی پس از گزارش کمیته فنی شماره یک با شورای‌عالی خواهد بود.

نظر شما