شناسهٔ خبر: 4244 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران خبر داد:

افتتاح فاز اول و دوم پروژه اتصال رباط کریم به جاده قدیم قم در آینده نزدیک

بزرگراه حرم تا حرم مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: فاز اول و دوم پروژه اتصال رباط کریم به جاده قدیم قم به زودی افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، فریبرز واحدی مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران با اعلام این خبر گفت: فاز اول و دوم پروژه تعریض محور حسن آباد – وهن آباد با اعتبار٢٥٠ میلیارد ریال و به طول ٢٠ کیلومتر با حضور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی افتتاح می‌شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران خاطر نشان کرد: محور حسن آباد – وهن آباد یکی از محورهای مهم مواصلاتی شهرستان‌های رباط کریم و ری است که به دلیل وجود ترافیک بالای آن از اهمیت زیادی برخوردار است. اجرای این پروژه علاوه بر افزایش ظرفیت محور، همچنین باعث دسترسی مناسب و ایمن ترانزیت عبوری از حاشیه شهرستان‌های رباط کریم، اسلامشهر و ری به سمت آزاد راه تهران - قم شده که در کاهش تصادفات نیز بسیار مؤثر واقع شده است.

وی افزود: همچنین کاهش آلودگی هوا  و عبور موفق بارترانزیت از استان البرز به سمت استان‌های شرقی کشور از دیگر مزایای این پروژه است.

در اجرای پروژه مذکور معارضینی از قبیل لوله های گاز، نفت، فیبرنوری، تیرهای برق و املاک شخصی حریم در حاشیه محور با پی‌گیری و تأمین هزینه از سوی این اداره کل راه و شهرسازی استان تهران برطرف شده است./

نظر شما