شناسهٔ خبر: 42541 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در هفته دولت انجام می‌شود:

افتتاح ۷ پروژه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در خراسان شمالی

علی اصغر بدیعی مقدم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: همزمان با هفته دولت، هفت پروژه در این اداره کل آماده بهره‌برداری شده است.

به گـزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهـداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی، علی‌اصغر بدیعی مقدم اظهار کرد: برای اجرای این پروژه‌ها ۲۷ میلیارد و ۷۳۹ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: بهسازی و روکش آسفالت ۱۲ کیلومتر از محور بجنورد-اسفراین با پنج میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال اعتبار و ساخت و آسفالت تقاطع شهرک حمل و نقل بجنورد با سه میلیارد و ۹۰۶ میلیون ریال اعتبار از جمله این پروژه‌ها است.

وی بیان کرد: پنج کیلومتر روکش آسفالت گرم راه‌های روستایی محور زرد و قلعه استاد با سه میلیارد ریال اعتبار از دیگر پروژه‌های قابل بهره‌برداری در هفته دولت است.

بدیعی مقدم اظهار کرد: ۲۰ کیلومتر روکش آسفالت گرم راه‌های روستایی اردوغان و بام، صفی‌آباد با ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی اظهار کرد: بهسازی و روکش آسفالت دوربرگردان بش قارداش بجنورد با سه میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال نیز همزمان با هفته دولت افتتاح می‌شود.

وی افزود: ساخت زیرگذر برزل آباد محور شیروان-فاروج با سه میلیارد و ۸۸۵ میلیون ریال اعتبار و ساخت تقاطع کلاغ آشیان با یک میلیارد و ۵۶۸ میلیون ریال اعتبار از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در این اداره کل است.

نظر شما