شناسهٔ خبر: 42561 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد:

۱۷ پروژه راهسازی استان اردبیل در هفته دولت افتتاح و بهره‌برداری می‌شود/ کلنگ‌زنی ۵ پروژه در حوزه بازآفرینی شهری

محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت ۱۷ پروژه راهسازی در سطح استان اردبیل افتتاح خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در جلسه شورای مدیران اظهار کرد: همزمان با گرامیداشت هفته دولت ۱۷ پروژه راهسازی در سطح استان اردبیل با اعتبار ۲۶۳ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: ۵ پروژه در حوزه بازآفرینی شهری در سطح استان برای کلنگ زنی در ایام هفته دولت برنامه‌ریزی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در تشریح پروژه‌های راهسازی قابل افتتاح در هفته دولت سال جاری افزود: احداث دو دستگاه زیرگذر آلنی – بیجق و روگذر لکران در بزرگراه مشگین شهر به اردبیل با هدف افزایش ایمنی و تسهیل تردد در مسیر، بهسازی راه اصلی سه‌راهی رضی به امیر کندی در محور اردبیل – گرمی به طول ۵ کیلومتر، روکش آسفالت بزرگراه خلیج‌فارس در محور اردبیل – سرچم به طول ۹ کیلومتر و بازیافت گرم آسفالت محور اردبیل – نمین به طول ۳ کیلومتر از پروژه‌های قابل افتتاح می‌باشد.

حیدری گفت: در بحث راه‌های روستایی احداث، بهسازی و آسفالت راه‌ها به تعداد ۱۲ پروژه به طول ۵۰ کیلومتر با اعتبار هزینه شده ۱۰۰ میلیارد ریال آماده بهره‌برداری و افتتاح است.

نظر شما