شناسهٔ خبر: 42576 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سومین روز از هفته دولت انجام شد:

افتتاح دو پروژه راه روستایی در شهرستان مانه و سملقان خراسان شمالی

افتتاح مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از افتتاح دو پروژه راه و شهرسازی با اعتباری بالغ بر ۴۳ میلیارد ریال در شهرستان مانه و سملقان همزمان با سومین روز از هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، علیرضا مصطفی‌زاده بیان کرد: آیین افتتاح متمرکز پروژه‌های شهرستان مانه و سملقان با حضور استاندار محترم و دیگر مدیران استان و شهرستان برگزار شد.

وی اظهار کرد: در پروژه احداث و آسفالت راه روستایی تاجیک –تازه یاب به میزان ۷/۹ کیلومتر ۱۰ دستگاه ابنیه فنی و عملیات خاک‌ریزی به میزان ۲۰ هزار مترمکعب و خاک‌برداری ۵۲ هزار مترمکعب و مقدار آسفالت گرم استفاده شده ۴۷۰۰ تن است، عرض آسفالت ۵/۵ متر و ضخامت آن نیز ۶ سانتیمتر و سطح آسفالت نیز ۶۵۰۰ هزار مترمربع است و اعتبار هزینه شده ۳۹ میلیارد ریال می‌باشد.

مصطفی‌زاده افزود: دومین پروژه شهرستان مانه و سملقان احداث و آسفالت راه روستایی ملاحسن به طول ۱/۶ کیلومتر و دو دستگاه ابنیه فنی و عملیات خاک‌ریزی به میزان ۱۵۰۰ مترمکعب و مقدار آسفالت استفاده شده ۱۲۰۰ تن می‌باشد، سطح آسفالت نیز ۱۷۰۰ مترمربع است و اعتبار هزینه شده ۴ میلیارد ریال می‌باشد.

نظر شما