شناسهٔ خبر: 42594 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسط اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان بدست آمد:

کسب رتبه اول در بیستمین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان

مراسم اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان از بین ۶۸ دستگاه شرکت‌کننده در بیستمین جشنواره شهید رجایی موفق به کسب عنوان رتبه اول در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی در این جشنواره شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، بیستمین جشنواره شهید رجایی با هدف تقدیر از برگزیدگان خدمت و دستگاه‌های اجرایی برتر سال ۹۵ و با حضور کلیه دستگاه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها و با حضور رسول زرگرپور استاندار اصفهان برگزار شد.

در این جشنواره از اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان به عنوان رتبه اول در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی گروه زیربنایی و تولیدی تقدیر شد.

در این تقدیرنامه با عنوان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان آمده: "امروزه جایگاه راهبردی نظام‌های مدیریتی در کارآمدی سازمان‌ها بیش از پیش بارز گشته است و با اطمینان می‌توان اظهار داشت مهم‌ترین علل اثربخشی و توفیق سازمان‌ها بهره‌مندی دستگاه از این نظام‌ها می‌باشد. ارزیابی عملکرد به عنوان فرایندی مستمر برای بهبود و بالندگی سازمان امری ضروری است و سازمان‌هایی در این فرایند موفق‌تر هستند که با استفاده از منابع انسانی سازمان، کسب رضایت ارباب‌رجوع و توجه بهبود مستمر کیفیت خدمات، به بهترین نتایج نائل آیند.

ستاد بیستمین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان مفتخر است کسب عنوان رتبه برتر در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی گروه زیربنایی و تولیدی را به تمام مدیران و کارمندان محترم آن دستگاه تبریک گفته و از درگاه ذات لایزال الهی آرزوی موفقیت روزافزون در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت تدبیر وامید را دارد.»

در پایان ضمن تقدیر از دستگاه‌های برتر استان در این جشنواره از آقایان حسین حجتی و محسن شیرانی به عنوان برگزیدگان خدمت اداره کل راه و شهرسازی تجلیل شد.

نظر شما