شناسهٔ خبر: 42602 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با هفته دولت انجام شد:

افتتاح ۴۸ کیلومتر راه روستایی در شادگان خوزستان

راه روستایی معاون راه روستایی اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: ۴۸ کیلومتر راه روستایی در شادگان با حضور جمعی از مسئولان محلی همزمان با هفته دولت افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، پوریا دشتی‌زاده گفت: ۴۸ کیلومتر راه روستایی در قالب دو پروژه بهسازی و آسفالت با مجموع اعتبار حدود ۱۸ میلیارد تومان در شهرستان شادگان افتتاح شد.

 معاون راه روستایی اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان، در این خصوص اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر پروژه بهسازی و آسفالت محور دهستان جفال شهرستان شادگان به طول ۲۵ کیلومتر و عرض ۱۱ متر به بهره‌برداری رسید.

 وی افزود: اعتبار اجرای این پروژه ۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و از محل منابع ملی و نفت بوده است.

دشتی‌زاده تصریح کرد: پروژه بهسازی و آسفالت جاده دسترسی مسیر روستاهای نهر مضیف، شومه ربیحات، مسیر شمالی و جنوبی و بهارنه بخش مرکزی شادگان به طول ۲۳ کیلومتر دیگر پروژه‌ای است که امروز و همزمان با هفته دولت افتتاح شد.

 معاون راه روستایی اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان عنوان کرد: اعتبار اجرای این طرح حدود ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و از محل منابع ملی و نفت است که با اجرای این دو پروژه حدود ۹ هزار و ۵۰۰ خانوار در این مناطق از راه روستایی مناسب بهره‌مند شدند.

نظر شما