شناسهٔ خبر: 42653 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت:

تحقق وعده دولت تدبیر و امید به مردم استان کرمان/ بهره‌برداری از ۶۹ كیلومتر باقی‌مانده بزرگراه كرمان- شورگز

جاده افتتاح آخرین قطعات باند دوم محور كرمان- بم- شورگز به طول ۶۹ كیلومتر همزمان با پنجمین روز از هفته دولت با حضور وزیر راه و شهرسازی و مقامات ملی و استانی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی امروز در جریان سفر یک روزه به استان كرمان در هفته دولت قطعات باقی‌مانده از پروژه باند دوم بزرگراه كرمان- بم- شورگز به طول ۶۹ كیلومتر را از مجموع ۳۶۵ كیلومتر این محور افتتاح كرد.

گفتنی است این مراسم با حضور مقامات استانی از جمله رزم حسینی استاندار كرمان و بلوردی مدیركل راه و شهرسازی این استان برگزار شد.

طبق اظهارات مدیركل راه و شهرسازی استان كرمان باند دوم بزرگراه كرمان- بم- شورگز یكی از انتظارات اصلی مردم این استان به شمار می‌رفت كه امروز این پروژه به همت جهاد نصر تكمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

وی همچنین به رعایت و اعمال مفاهیم "بخشندگی راه" در ساخت باند دوم محور كرمان-بم –شورگز اشاره كرد و گفت: این مفاهیم در شیب‌ها و قوس‌های ملایم سطح جاده مشهود است و به همین خاطر تعداد تلفات ناشی از حوادث رانندگی طی ایام نوروز امسال و سال گذشته برخلاف سال‌های قبل كه همواره رتبه اول تلفات رانندگی را در بر داشته به صفر رسیده است.

نظر شما