شناسهٔ خبر: 42706 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در هفته دولت انجام شد:

بهره‌برداری از ۷ پروژه راه و شهرسازی در شهرستان ملایر/ افتتاح پروژه بیس و آسفالت راه روستایی میانگران نهاوند

افتتاح در سومین روز از هفته دولت، ۷ پروژه راه و شهرسازی در شهرستان ملایر با حضور معاون اقتصادی و منابع انسانی استاندار، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر و سایر مدیران ذیربط با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان افتتاح و یک پروژه نیز کلنگ‌زنی شد، این در حالیست که در پنجمین روز از هفته دولت، پروژه بیس و آسفالت راه روستایی میانگران شهرستان نهاوند افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، فرهاد فرزانه در حاشیه این افتتاحیه گفت: ۱۰۰ واحد از پروژه ۲۰۰ واحدی آتیه سازان، پروژه ۳۰ واحدی دژین افلاک، ۵۰ واحد باقی‌مانده تعاونی مهر ۶ و ۵۰ واحد باقیمانده تعاونی مهر ۱۲ در این روز به متقاضیان تحویل داده شد.

مدیرکل راه و شهرسازی در مورد افتتاحیه‌های راه روستایی این شهرستان بیان کرد: راه روستایی مهدی‌آباد به حسن کوسج به طول ۲.۲ کیلومتر به ارزش ۷۰۰۰ میلیون ریال و راه روستایی گوجک به دایلر به طول ۲.۲۰۰ کیلومتر به ارزش ۵۵۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: همچنین در بخش عمران و بهسازی نیز پروژه جمع‌آوری فاضلاب شهری محله شمس‌آباد به ارزش ۵۵۰۰ میلیون ریال کلنگ‌زنی و پروژه کانال جمع‌آوری فاضلاب سطحی محله شمس‌آباد به ارزش ۶۰۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

همچنین پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی میانگران شهرستان نهاوند با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان، فرماندار نهاوند، بخشدار و سایر مسئولان این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان در حاشیه این مراسم به ارائه گزارش در رابطه با این پروژه پرداخت و اظهار کرد: طول این پروژه ۲ هزار و ۲۰۰ متر، عرض آسفالت آن ۵.۵ متر و ضخامت آسفالت ۵ سانتیمتر است.

فرهاد فرزانه افزود: اعتبار هزینه شده برای این پروژه ۲۵۰ میلیون تومان است.

وی در رابطه با هدف از اجرای این پروژه بیان کرد: با اجرای این پروژه ۱۳۱ نفر از مردم روستای میانگران از راه آسفالته مناسب برخوردار می‌شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان یادآور شد: این پروژه در راستای اهداف دولت تدبیر و امید با هدف آسفالت راه‌های روستایی بالای ۲۰ خانوار و تسهیل در عبور و مرور اهالی و دسترسی به سایر نقاط جمعیتی و مرکز شهرستان و انتقال سریع‌تر محصولات کشاورزی انجام شده است.

وی بیان کرد: پیمانکار این پروژه شرکت تاشک راه نصر و کارفرما اداره کل راه و شهرسازی استان همدان است.

نظر شما