شناسهٔ خبر: 42756 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی خوزستان خبر داد:

واگذاری ۹۱۷۰ واحد مسکونی مسکن مهر در خوزستان تا پایان امسال

سلام ابوقداره نسب مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی خوزستان گفت: ۹ هزار و ۱۷۰ واحد مسکونی مسکن مهر تا پایان امسال به متقاضیان واگذار می‌شوند که یک هزار و ۸۰۰ واحد آن در نیمه دوم شهریور به مناسبت هفته دولت و سایر واحدها در دهه فجر واگذار می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، سلام ابوقداره نسب در حاشیه برپایی نمایشگاه هفته دولت در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قرار بود ۷۷ هزار و ۵۳۱ واحد مسکونی در خوزستان احداث شود که ۵۰ هزار و ۹۷۲ واحد آن تاکنون به متقاضیان تحویل داده شده است.

وی افزود: از مجموع واحدهای باقی‌مانده هفت هزار و ۴۰۰ واحد نیمه‌تمام و فاقد متقاضی است که بیشتر این واحدها در بندر امام و آبادان هستند.

مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی خوزستان بیان کرد: مشکلاتی که باعث این استقبال نکردن از آن‌ها بوده یکی تعاونی‌ها بوده که مباحث مختلفی بین آن‌ها از جمله تأمین نشدن سهم آورده و ریزش متقاضی، نبود مدیریت صحیح اجرایی هیئت‌های مدیره آن‌ها به دلیل تخصص نیافتن، انقضای اعتبار هیئت‌مدیره و برگزار نشدن مجامع است.

وی گفت: همچنین در خدمات‌رسانی به سایت‌های مسکن مهر نیز مشکلاتی وجود دارد که ۸۰ درصد سایت‌های استان شبکه‌های فاضلاب و برق را اجرا کرده اما در بحث دفع فاضلاب در شهرهای امیدیه، رامشیر، ماهشهر و بندر امام (ره) با مشکلاتی روبه‌رو هستیم و نمی‌توانیم سامانه فاضلاب را وارد مدار کنیم.

ابوقداره نسب افزود: از نظر حجمی در واگذاری زمین‌ها، دومین استان کشور هستیم و ۸۰ درصد واگذاری زمین‌ها در خوزستان، دولتی و ۲۰ درصد نیز خودمالکی است.

نظر شما